تاریخ انتشارشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۵۲۲۴۹
فرمانده لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس گفت: اگر می‌خواهیم راه را اشتباه نرویم و مشمول بشارت الهی شویم باید پای امام بایستیم به ویژه در صحنه‌هایی که سرنوشت اسلام و قرآن و انقلاب در آن مطرح است و یکی از این صحنه‌ها انتخابات است.
۰
plusresetminus
تا پای جان در راه انقلاب ايستاده‌ايم/انتخابات، تجلی حضور مردم در صحنه
به گزارش بلاغ، سردار کمیل کهنسال در جمع پاسداران پیشکسوت میاندورود که به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: پاسداری یعنی انجام تکالیف الهی، دفاع از دین، ولایت و امامت است.

وی بیان کرد: ممکن نیست برای یک مسلمان دفاع از دین و مکتب تعطیل شود یا به یک زمان و لباس محدود و خلاصه شود بلکه تا نفس داریم پاسدار هستیم و پای امام، اسلام، دین و قرآن می‌ایستیم و اگر ایستادیم پای انقلاب باید منت شهدا را بکشیم که ما را در این مسیر نگه‌داشتند.

فرمانده شاخص لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه ایستادن پای حق هزینه دارد، خاطرنشان کرد: کسانی که در مسیر حق هستند از هیچ چیز نمی‌ترسند و قرار نیست حتما مقابل تیر و تفنگ بایستیم و ترکش بخوریم بلکه در مسیر حق بودن هم باعث می‌شود ترکش بخوریم.

کهنسال با تاکید بر اینکه خیلی‌ها حرف حق می‌زنند اما مسیر حق بسیار باریک است، تصریح کرد: بسیاری حرف زیبا و دلچسب و فریبنده می‌زنند آیا ما ظرفیت این را داریم که هر حرفی را بشنویم و تحلیل کنیم و آن چیزی که لازم است را استفاده کنیم، این مسیر مرد عمل می‌خواهد.

وی با بیان اینکه امام(ره) اسلام را براساس ولایت فقیه ایجاد کرد، افزود: امامت یعنی تجسم دین و عصاره قرآن امام علی(ع) است و نیست کسی که بگوید من تابع اسلام هستم اما اعتقادی به امامت نداشته باشد.

کهنسال گفت: اگر می‌خواهیم راه را اشتباه نرویم و مشمول بشارت الهی شویم باید پای امام بایستیم به ویژه در صحنه‌هایی که سرنوشت اسلام و قرآن و انقلاب در آن مطرح است و یکی از این صحنه‌ها انتخابات است.



وی با بیان اینکه ما در حال تحول عظیم در دنیا هستیم و این امام(ره) داد شیطان و طاغوت را در آورده است برای همین مقابل انقلاب قرار گرفتند، اضافه کرد: خاصیت انقلاب توحیدی این است که داد طاغوت و ظالم را در می‌آورد، همه مستکبران و ظالمان آمدند تا جلوی نصرت الهی را بگیرند اما نتوانستند.

این فرمانده مدافع حرم، بیان کرد: یک گروه کوچک در فلسطین که در ابتدای انقلاب چیزی نداشتند و تعدادشان نیز کم بود و امیدی هم نداشتند بعد از دیدار با امام(ره) و متصل شدن به ایران و ایستادن پای نصرت الهی معجزه شد و امروز می‌بینیم اسرائیل توان مقابله با آنها را ندارد.

کهنسال با تاکید بر اینکه ما در مقابل خود حوادث مهمی را داریم که تکلیف را مشخص می‌کند، افزود: از نداشتن در دوران دفاع مقدس رسیدیم به بیخ گوش اسرائیل و آنها را می‌زنیم و جرات انجام کاری را ندارند و به وعده الهی نزدیک می‌شویم.

وی اظهار کرد: انتخابات به جهت اینکه حوادثی که در دنیا داریم و سنگرهایی که گرفته شد مهم است و با انتخاب درست ما زودتر به آن می‌رسیم و به تعیین تکلیف نزدیک‌تر می‌شویم.

کهنسال با تاکید بر اینکه تمام اردوگاه کفر تمام امکانات خود را بسیج کردند که نگذارند آنچه امام و انقلاب می‌خواهد محقق شود، خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ، حوادث و اتفاقات گوناگون در این سال‌ها یک طرف ترازو و این فرصت در طرف دیگر ترازو.

یادگار هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: قطعا کسانی هستند که نمی‌خواهند این اتفاق بیفتد و ما پاسداران نباید ساکت باشیم، پاسداران باید پای امام بایستند و سینه زدن زیر پرچم این جریان و آن جریان شایسته نیست.

کهنسال در پایان گفت: باید این سکان دست کسی برود که دغدغه دین داشته باشد، اگر دین باشد ظلم ستیزی، فساد و بداخلاقی نیست، همه بداخلاقی‌ها به‌دلیل عدم تربیت دینی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲