تاریخ انتشارجمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۴۵۲۲۴۷
امام‌ جمعه زیراب گفت: تمام معاندان و دشمنان وقتی ناکامی خود را در شکستن مقاومت ملت ایران دیدند، برای جبران ناکامی ۴۰ سال گذشته به دنبال جنگ روانی علیه تمامیت ایران، امنیت و انتخابات، هم صدا و هم ندا شده‌اند.
۰
plusresetminus
دشمنان به دنبال جنگ روانی علیه امنیت و انتخابات ایران هستند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در نماز جمعه این هفته شهر زیراب با برشمردن ویژگی‌های امام خمینی (ره)، اظهار کرد: ۱۴ خرداد سالروز عروج ملکوتی امام‌راحل است. رحلت پرچم‌دار فرهنگ جعفری، شاگرد اول مکتب امام‌ جعفر صادق(ع)، مرجع تقلید را تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.یاد می‌کنم از همه کسانی که قبل از انقلاب نام امام را می‌بردند و واهمه‌ای نداشتند همچون آیت‌الله نظری. 
 
وی عصر کنونی را دوران عبور از عصر جاهلیت مدرن توصیف و تصریح کرد: استکبار جهانی با انقلابی مواجه هستند که تمام بافته‌های آنان را رشته کرد. در دوران عبور از جاهلیت مدرن و رسیدن به دوران ظهور هستیم. جاهلیت مدرنی که مانع رسیدن دارو به کودکان بیمار و باعث مرگشان می‌شود. کسانی که فریاد حقوق بشرشان گوش فلک را پر کرده اما ظلم می‌کنند. 
 
امام‌ جمعه زیراب به مبانی فکری حضرت امام خمینی (ره) اشاره و خاطر نشان کرد: امام راحل معتقد بودند خداوند با فرستادن پیامبران و اهل بیت، مقاصد جامعه بشری را ترسیم کردند. نظامی که بتواند دنیا را اداره کند در راستای نظام هستی است. صاحب حق در سیاست و هدایت جامعه و افراد، از جانب خدا تعیین می‌شود. مبانی فکری حضرت امام این است که نقش عالمان دینی، محور قلمداد می‌شود. 
 
این مسئول با اشاره به یکی دیگر از بنیادهای فکری امام، افزود: یکی دیگر از بنیادهای فکری امام، خدامحوری و تکلیف‌گرایی بود، ایشان به‌ عنوان ولی فقیه زمان، فقط به تکلیف‌شان عمل می‌کردند. از مردم و جامعه می‌خواستند در جهت نظام و مبلغ اسلام ناب محمدی به وظیفه و تکلیف‌شان عمل کنند. 
 
رضایی خاطرنشان کرد: امام راحل در مسیر امام‌زمان خود انجام وظیفه می‌کرد و پیروز شد، ما هم به‌عنوان پیروان مکتب ایشان همین مسیر را طی کنیم. ملت ایران در طی این چندسال به تکلیف خود عمل کردند حتی الان که به فرموده مقام معظم رهبری: در پیچ تاریخی حساس و سرنوشت‌سازی قرار داریم. 
 
وی ضمن قرائت بخشی از دعای افتتاح، گفت: بخشی از دعا این است پروردگارا حق را به بشناسان و بعد شناساندن حق، توفیق عمل به حق عنایت بفرما و آنچه از حق نشناختیم را به ما بشناسان. این بهترین دعا برای این زمان و روز ماست چراکه به زمان برگزاری انتخابات حساس، مهم و سرنوشت‌ساز ۲۸ خرداد نزدیک می‌شویم. 
 
امام‌ جمعه زیراب افزود: دنیای استکبار و همه دوستانش، دست در دست هم دادند و جنگ روانی علیه ملت ایران را شروع کرده‌اند. با ابزارهای دیپلماتیک، شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی به دنبال تحریم انتخابات ۱۴۰۰ هستند. 
 
این مسئول تصریح کرد: تمام معاندان و دشمنان وقتی ناکامی خود را در شکستن مقاومت ملت ایران دیدند، برای جبران ناکامی ۴۰ سال گذشته به دنبال جنگ روانی علیه تمامیت ایران، امنیت و انتخابات، هم صدا و هم ندا شده‌اند. 
 
رضایی به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز ارتحال امام خمینی(ره) اشاره و اظهار کرد: مقام معظم رهبری بیان کردند که در دهه ۶۰ چه اتفاقی افتاد و نمایندگان چه بیانیه‌ای داده‌ بودند. عده‌ای کار انقلاب اسلامی ایران را تمام شده می‌دانستند. اما ملت ما در طول تاریخ برای دفاع از اسلام از جگر گوشه هایشان گذشتند.
 
وی افزود: مادران، پدران و همسران شهدا در راه نظام و احیای دین از خود گذشتگی کردند. مطمئن هستیم که نصرت الهی شامل حال ملت خواهد شد و ان‌شا‌ء‌الله حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.
 
امام‌ جمعه زیراب در پایان ضمن گرامی داشت شهدای ۱۵ خرداد و تسلیت شهادت امام صادق علیه‌السلام، خاطرنشان کرد: سالروز شهادت اولین پرچم‌داران انقلاب اسلامی را پیش رو داریم. در ۲۵ شوال نیز شهادت امام صادق (ع) است که نظام و انقلاب ما برگرفته از این مکتب و امام راحل به عنوان شاگرد توانسته این مکتب را به دنیا معرفی کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲