تاریخ انتشارجمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
کد مطلب : ۴۵۲۰۵۷
آئین اختتامیه مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور انتخابی رقابت‌های ارتش‌های جهان "سیزم"، همراه با مراسم‌های اهدای جام و مدال قهرمانی به استان‌ها و نفرات برتر برگزار شد.
۰
plusresetminus
نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور معرفی شدند/سردار مسلمی رئیس هیئت کشتی بسیج مازندران شد
به گزارش بلاغ، آئین اختتامیه مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور انتخابی رقابت‌های ارتش‌های جهان "سیزم"، همراه با مراسم‌های اهدای جام و مدال قهرمانی به استان‌ها و نفرات برتر عصر امروز جمعه ۷ خرداد ماه به میزبانی مازندران برگزار شد.

مسئول مرکز ورزش بسیج سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم گفت: مسابقات نیروهای مسلح هفته جاری برگزار و برترین های برای مسابقات جهانی روسیه انتخاب می شوند.

خداکرم قلی پور با اشاره به شرکت ۱۰۵ ورزشکار در این در رقابت‌ها اظهار داشت: این شمار از بین ۳۰۰ ورزشکار در کشور انتخاب شدند.

وی با عنوان اینکه امروز ۲۰۰ مسابقه برگزار شد، قهرمان‌های خوبی برای مسابقات انتخابی ارتش‌های جهان انتخاب شدند، افزود: این ورزشکاران برای مسابقات نیروهای مسلح اعزام می‌شوند تا از بین آنان نفرات برتر برای مسابقات جهانی روسیه انتخاب شوند.

وی ادامه داد: خوشبین هستیم که حضور بسیجیان در مسابقات ارتش‌های جهان منجر به کسب افتخارات فراوانی شود.

قلی پور با تقدیر از مسئولان ورزش استان مازندران و سپاه کربلا یادآور شد: فرایند در ورزش در بسیج که از استعدادیابی شروع شد، امروز نتیجه بخش بوده است.

مسئول مرکز ورزش بسیج سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اهمیت ورزش در کشور و استان مازندران تصریح کرد: همه تلاش کردند تا ورزش کشتی به عنوان ورزش اول کشور پله‌های ترقی را طی کند و شاهد آن باشیم که سرود میهن اسلامی در اقصی نقاط جهان طنین انداز شود.
 
فرمانده سپاه کربلا در حاشیه آئین اختتامیه مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور، انتخابی رقابت‌های ارتش‌های جهان (سیزم)  از شرکت ۱۰ استان در مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور به میزبانی مازندران خبر داد.

سردار سیاوش مسلمی  با اشاره به اینکه این مسابقات به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزار شد، گفت: استقبال بسیار خوبی دراین دوره از مسابقات صورت گرفته است.

مسلمی از حضور ۱۰ استان در این دوره از مسابقات هم خبر داد و افزود:سطح مسابقات از سطح بسیار خوبی برخوردار و کشتی گیران درخشش بسیار خوبی داشتند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به میزبانی مازندران در این مسابقات هم اشاره کرد و یادآور شد: هفته آینده کشتی گیران برتر در ستاد نیرو‌های مسلح به رقابت می‌پردازند تا در مسابقات ارتش‌های جهانی شرکت کنند.

مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مازندران مهد کشتی جهان است، خاطرنشان کرد:این دوره از مسابقات با توجه به شعار « ما مقتدریم»در نوع خود بی نظیر بود.



در این آئین سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا به عنوان رئیس هیئت کشتی بسیج مازندران، معرفی و حکم مسئولیت به وی اهدا شد.

گفتنی است تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و قدردانی از پیشکسوت کشتی استان پهلوان حاج محمود اسماعیل پور و همچنین تقدیر از مدیر کل ورزش و جوانان استان،  با حضور سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا، حجت الاسلام و المسلمین تسخیری  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، قلی پور "مسئول مرکز ورزش بسیج سازمان بسیج مستضعفین ، رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان استان و سایر فرماندهان و مسئولین استانی در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران شهرستان رامسر بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما