تاریخ انتشارجمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۴۵۱۷۵۴
امام جمعه زیراب با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت، گفت: درماندگی رژیم جنایتکار را در مقابل مقاومت اسلامی و حمله جانانه موشکی جبهه مقاومت و پذیرش آتش‌بس دیدیم.
۰
plusresetminus
درماندگی رژیم جنایتکار در مقابل مقاومت اسلامی و پذیرش آتش‌بس/حضور حداکثری مردم در انتخابات و افزایش اقتدار ملی
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه‌های نماز‌جمعه این هفته شهر زیراب، به راه رسیدن جامعه بشری به سعادت اشاره و اظهار کرد: از موضوعات مهم رسیدن جامعه بشری به سعادت و خوشبختی، پیروی از رهبران دینی است، متاسفانه جامعه بشری در این مسیر قرار نگرفته و دچار مشکلات فراوان شده و چالش‌های عظیمی شکل گرفته است. 
 
وی با اشاره به یک روایت، وظیفه مردم در زمان غیبت امام‌زمان (عج) را پیروی از نائب امام دانسته و افزود: الان به‌دنبال این هستند که مردم را از نائب امام‌زمان جدا  کنند، در روایتی داریم که در زمان غیبت ولی‌عصر، در مسائل سیاسی و اجتماعی باید تابع ولی‌فقیه زمان بود. 
 
امام‌جمعه زیراب تصریح کرد: اگر امام‌زمان را دوست داریم باید از ولی‌فقیه دفاع کنیم، اگر به نام دین و امام‌زمان حرف می‌زنیم باید مطیع فرمایش آنها باشیم. 
 
این مسئول به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه امت اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: یهودیان را به بهانه واهی در کوره‌های آدم‌سوزی، کشتند، چرا امت اسلام باید تاوان آن را پس دهند؟ از کشورهای مختلف عده‌ای ارازل و اوباش را به جان امت اسلام انداختند و جنایاتی رقم زدند که در طول تاریخ سابقه نداشت، صهیونیست‌های خون‌خوار دست به هر جنایتی می‌زنند. 
 
رضایی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت، گفت: درماندگی رژیم جنایتکار را در مقابل مقاومت اسلامی و حمله جانانه موشکی جبهه مقاومت و پذیرش آتش‌بس دیدیم، ارتش رژیم صهیونیستی تا دندان مسلح که روزی ارتش کلاسیک کشورهای عربی را به زانو درمی‌آورد، الان به فضل الهی، با رهنمودهای امام‌راحل و رهبر معظم انقلاب و جبهه مقاومت به جایی رسیده که به زانو درآمده است. 
 
وی تصریح کرد: در طی ۴۰ سال گذشته آمریکا، وهابیت و صهیونیسم به دنبال این بودند که رژیم صهیونیستی را صلح‌طلب جلوه دهند اما در این برهه گروه‌های فلسطینی و حماس فهمیدند تنها زبانی که رژیم صهیونیستی می‌فهمد، زبان زور است.الان همه به پا خواستند و این دستاورد بزرگ جنگ ۱۱ روزه بوده است. 
 
خطیب نمازجمعه زیراب با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درمورد خصوصیات رئیس‌جمهور مطلوب، تاکید کرد: از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهور مطلوب ۸ ویژگی باید داشته باشد. دارای مدیریت و کفایت، با ایمان، تقوا و دیندار، عدالت‌خواه، دارای عملکرد انقلابی و جهادی باشد، معتقد به توانمندی داخلی، معتقد به جوانان و امیدوار باشد. 
 
این مسئول با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری از بعد بین‌المللی، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم می‌تواند اقتدار ملی ما را افزایش دهد. خیلی از مشکلات امروز بین‌المللی ما با حضور حداکثری مردم، حل می‌شود. دشمن با ابزارهای مختلف برای کاهش مشارکت تلاش می‌کند. اما ملت ما همیشه هوشیار هستند و علت ماندگاری انقلاب اسلامی ایران همین است. 
 
رضایی با یادآوری حماسه سوم خرداد، ضمن برشمردن تاثیر فتح خرمشهر در تضعیف دشمنان، خاطرنشان کرد: صدام و حامیان صدام امید داشتند تمام خواسته‌های نامشروع خود را به نظام نوپای جمهوری‌ اسلامی تحمیل کنند. وقتی نتوانستند ساقط کنند به دنبال جدا کردن خوزستان از ایران بودند اما بعد فتح خرمشهر، خط بطلانی بر تمام آرزوهایشان کشیده شد. 
 
وی در پایان گفت: بعد از فتح خرمشهر پیشنهاد صلح داده شد اما امام با بینش الهی، نقشه‌هایشان را نقش برآب کرد. کسانی که تفکرشان این بود که بعد فتح خرمشهر باید صلح می‌کردیم، همان افکار در ذهنشان باقی ماند که می توان با صلح و مذاکره، کار را پیش برد اما هرجا مقاومت کردیم پیروز شدیم و هرجا دست نیاز دراز کردیم، دستمان را قطع کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما