تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۵
کد مطلب : ۴۵۱۵۶۵
اجتماع بزرگ طلوع بدر مقاومت در محکومیت حملات وحشیانه و تروریستی آمریکای جنایت‌کار و رژیم غاصب صهیونیستی علیه مسلمانان مظلوم فلسطین و افغانستان و نیز هم‌دردی با این دو ملت محور مقاومت در بوستان ولایت ساری برگزار شد.
۰
plusresetminus
برگزاری اجتماع بزرگ «طلوع بدر مقاومت»در ساری
به گزارش بلاغ، اجتماع بزرگ «طلوع بدر مقاومت» در محکومیت جنایات اخیر استکبار جهانی در افغانستان و فلسطین با حضور مجاهدان فلسطینی و افغانستانی و همدردی با این دو ملت محور مقاومت و با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف مردمی در بوستان ولایت ساری برگزار شد.

حجت الاسلام ظهوری مجاهد فلسطینی در این مراسم گفت: اتفاقات کابل و غزه بیانگر اختلاف اندازی در بین مسلمانان جهان است که باید با نگاه آگاه تری در این راستا وارد عمل شده و جبهه حق با هم باشند.

حجت الاسلام سیدثارالله ظهوری اظهار کرد: این شب و روزها مصیبت‌های متعددی بر پیکره امت اسلامی وارد شده است؛ حوادثی که از کابل شروع و همچنان در اطراف کابل ادامه دارد و در غزه هم حوادث تلخی به وقوع پیوسته است.

مجاهد فلسطینی افزود: نقطه مشترک همه این حوادث دشمنی مشترکی است که طراح اصلی این جنایت ها در عالم هستی است؛ همان دشمنی که دختران مدرسه سیدالشهدا کابل را به خاک و خون می کشاند؛ همان دشمن زنان و کودکان مظلوم غزه را در زیر بمباران می برد.

 وی خاطر نشان کرد: خون های مظلومین عالم در جبهه حق چه در کابل و غزه و چه در اقصی نقاط دنیا با اینکه ثمره جنایت دشمن مشترک است؛ اما بشارت هایی را به همراه دارد که نشانه های آن در ایران اسلامی قابل مشاهده است.

ظهوری گفت: در این اجتماع بزرگ تصاویر شهدا دیده می شود؛ پرچم های مشترک جمهوری اسلامی ایران و عراق و افغانستان و محور مقاومت قابل مشاهده است و پیام دارد.

این مجاهد فلسطینی افزود: وجود پرچم های مختلف بیانگر خنثی سازی برنامه های مختلف دشمنان است و دشمن این انفجارها را با هدف تفرقه افکنی ایجاد کرده است و با حمله به مدرسه دخترانه در منطقه شیعه نشین کابل و بلافاصله انفجار مسجد اهل سنت اطراف کابل و اتفاقات غزه بیانگر اختلاف اندازی و اتاق فکر مسموم دشمن است.

وی اظهار کرد: دشمن تلاش دارد تا ذهن ها را منحرف کند و با فضاسازی رسانه ای مردم از برنامه اصلی غافل شوند و مشکل اصلی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است.

ظهوری تصریح کرد: حضور شما در این مراسم مشتی بر دهان یاوه گویی دشمن است و اینکه انقلاب ما زمینه ساز ظهور است و تنها منحصر به یک ملیت نیست و متعلق به همگان است.

وی یادآور شد: افتخار این مقدمه سازی ظهور با شما ملت ایران است و خون هایی که در نقاط مختلف دنیا از کابل تا غزه می ریزد یعنی ملت ها و امت ها یکی و دشمن مشترک است و لذا باید جبهه حق و دوستان یک جبهه شوند.

این مجاهد فلسطینی افزود: حضور شما و اهمیت دادن به مساله مسلمانان مختلف جهان برگرفته از تفکر امامین انقلاب است و هر آنچه شما حضور حماسی بیشتری داشته باشید؛ در تعجیل ظهور و با تعطیل ظهور موثر است چرا که شما سردمدار این پرچم هستید تا به سمت حکومت مهدوی حرکت کنیم و پیش برویم.

ظهوری یادآور شد: این حرکات شما در عالم اثرگذار است و چشم های مظلومان عالم به انتخابات پیش روی ایران است و آرمان هایی که رهبری فرمودند و دولت جوان انقلابی باید مد نظر باشد که این دولت در جهان نقش خواهد داشت.

 وی بیان کرد: حرکت و انتخاب شما مهم است و بخاطر مظلومان عالم با بصیرت بیشتر در انتخابات پیش رو داشته باشید تا این دولت جوان انقلابی زمینه ساز ظهور باشد.

جعفری از فعالان فرهنگی و اجتماعی نیز گفت: اجتماع بزرگ «طلوع بدر مقاومت» جهت حمایت از مجاهدان یمن،فلسطین و نیز  به مناسبت هفتمین روز شهادت نوگلان افغان و محکومیت کشتار دانش آموزان افغانستان برگزار شد.

مسئول برگزاری اجتماع بزرگ «طلوع بدر مقاومت» در مازندران افزود: اجتماع بزرگ «طلوع بدر مقاومت» مشت محکمی بر دهان مستکبران و یاوه گویان است تا بدانند مردم ما همیشه بیدار و آگاه در صحنه است و حیله ها و برنامه های دشمنان بر مردم ما کارساز نیست.

وی اظهار کرد: حملات تروریست ها در افغانستان و جنایات غزه و در حمایت از مردم غزه که به حق از قدس شریف دفاع می کنند؛ فعالان فرهنگی جبهه فرهنگی انقلاب و دغدغه مندان فرهنگی و اجتماعی این اجتماع بزرگ و خودجوش را برگزار و برنامه خوبی در آمفی تئاتر روباز بوستان ولایت با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

جعفری یادآور شد: تلاش داریم تا بیداری اسلامی در سراسر جهان همه گیر شود و دشمنانی که می خواهند اسلام را منزوی کنند با برگزاری اجتماع بزرگ «طلوع بدر مقاومت» و بیداری و هوشیاری مردم نابود خواهند شد.

محمد صالح مجاهد فلسطینی نیز در  این اجتماع با اشاره به اینکه فلسطین کشور زیبایی است، اظهار کرد: فلسطین شاید کشوری جنگ‌زده است،  ولی زیبا است ساحلی طولانی دارد، مردمش گرسنه و تشنه نیستند، مردم خوبی هستند اهل صبر و مقاومت بوده و ظلم را نمی‌پذیرند و شهادت برایشان همچون آب خوردن است.

وی افزود: فلسطین برای شما مسلمانان مسئله انسانی نیست بلکه مسئله اسلامی است ولی برای کسانی که به اسلام اعتقادی ندارند شاید موضوعی انسانی باشد، فلسطین مسئله اول جهان اسلام است، همه ماجراها هم درباره قدس و بیت‌المقدس است.

صالح با بیان اینکه خون‌هایی که ریخته می‌شود برای جلوگیری از، از دست دادن بیت‌المقدس است، گفت: شهدایی که پر پر می‌شود در مسیر رسیدن به قدس، آرمان‌های اسلامی و بازپس‌گیری سرزمین اشغالی است.

این‌ مجاهد فلسطینی تاکید کرد: آمدم بگویم که شما به فلسطین به‌عنوان مسئله اسلامی نگاه کنید نه انسانی، برای خون‌هایی که ریخته شده و کودکانی که کشته می‌شوند متاسف نشوید و دل‌تان برایشان نسوزد دل باید برای سرزمین غصب شده، مسجدالاقصی قبله‌گاه اول مسلمانان باید بسوزد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴