تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
کد مطلب : ۴۵۱۵۵۶
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بابلسر گفت: امروز داعش‌های میدانی و کسانی که دست‌پرورده جنتلمن‌های پشت میز مذاکره‌اند، همان تروریست‌های کودکان مظلوم افغانستان، یمن و فلسطین هستند.
۰
plusresetminus
داعش‌های میدانی دست‌پرورده جنتلمن‌های پشت میز مذاکره هستند
به گزارش بلاغ، مصطفی بازوند در مراسم مردمی اعلام انزجار علیه جنایات رژیم صهیونیستی در میدان بسیج بابلسر با بیان اینکه امروز یکی از برنامه‌های دشمنان این است که حس ظلم‌ستیزی را در انسان‌ها از بین ببرد، اظهار کرد: کسانی که بدون هیچ دعوتی در این میدان حضور پیدا کردند، حس انسانیت و حس فطری ظلم‌ستیزی در آنان زنده است.

وی با اشاره به زنده بودن حس ظلم‌ستیزی در مردم بابلسر که نشان دهنده انسانیت مردم دیار علویان است، افزود: در بسیاری از کشورها مردم نسبت به حیوان‌آزاری حساسیت دارند اما نسبت به خاک و خون کشیدن هزاران انسان بی‌گناه در فلسطین، افغانستان، یمن و سایر نقاط جهان هیچ احساس دردی نمی‌کنند.

فرمانده سپاه بابلسر تصریح کرد: امروز داعش‌های میدانی و کسانی که دست‌پرورده جنتلمن‌های پشت میز مذاکره‌اند، همان تروریست‌های کودکان مظلوم افغانستان، یمن و فلسطین هستند.

بازوند در پایان تاکید کرد: مردم عزیز ایران اسلامی با حضور آگاهانه پای صندوق‌های رای و کنار زدن لیبرال‌ها؛ داعش‌های اقتصادی و دیپلماسی را از بین می‌برند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷