تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۴۵۱۵۴۰
رئیس هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای مازندران با بیان اینکه هیات عالی نظارت ابتدا اینکه سفارش ناپذیر است و هم اینکه زیر بار فشارها نخواهد رفت، گفت: فشار کاندیداهای رد صلاحیت شده که پشت برخی از جریانات سیاسی پنهان شدند تاثیری بر روی بررسی پرونده‌ها توسط هیات عالی نظارت نخواهد داشت.
۰
plusresetminus
فشار کاندیداهای رد صلاحیت شده تاثیری بر روند بررسی پرونده‌ها ندارد
به گزارش بلاغ، مهدی سعادتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فشار برخی از کاندیداهای رد صلاحیت پنهان شده پشت جریانات سیاسی تاثیری بر عملکرد هیات عالی نظارت نخواهد داشت، اظهار کرد: کمیسیون بررسی پرونده کاندیداهای شاکی با حضور مستقیم نمایندگان مراجع استعلام و دستگاه‌ های امنیتی انجام می‌شود و اسناد مستندی از کاندیداها ارائه می‌کنند که جای دفاع وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه فشار رسانه‌ای وارد شده توسط کاندیداهای رد صلاحیت شده در فضای مجازی به هیات عالی نظارت به دلیل قاطعیت در کار رسیدگی پرونده‌ها است، افزود: هیات عالی نظارت ابتدا اینکه سفارش ناپذیر است و هم اینکه زیر بار فشارها نخواهد رفت.

رئیس هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای مازندران  فشار برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به هیات عالی نظارت را به دلیل حمله برخی از جریانات سیاسی به آنها دانست و تصریح کرد: کار بررسی پرونده‌ ها هنوز تمام نشده و کاندیداها به نتایج اعلام شده خوشبین نباشند چرا که در اعمال ماده ۶۳ در صورت رو شدن اسناد و مستندات جدید احتمال تغییر نتیجه نیز وجود دارد‌.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از اجرای عدالت در بررسی پرونده‌ها خبر داد و گفت: رعایت حقوق شهروندی و آبروی کاندیداها از مهم‌ترین موئلفه‌های انتشار اخبار و نتایج  بررسی صلاحیت ها است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴