کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

آمریکا جرات رویارویی با ایران در میدان‌های دیگر ندارد

25 ارديبهشت 1400 ساعت 22:57

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: دشمن ائتلاف سازی می‌کند تا عقبه جمهوری اسلامی ایران مثل حز ب الله در لبنان و یا انصارالله در یمن را بزند، چون جرات رویارویی با ایران در میدان‌های دیگر ندارد.


به گزارش بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در نشست سیاسی بصیرتی بسیج طلاب و امور روحانیون نکا در حوزه علمیه محمدیه مسجد جامع به تبیین اسلام ناب در اندیشه سیاسی امام رضا (علیه السلام) پرداخت و گفت:یکی از موضوعاتی که امام رضا (علیه السلام) در تعریف اسلام ناب، بکار بردند، مسئله تبری و برائت است؛ لذا تبری به معنای محبت اهل بیت (علیهم السلام) به تنهایی نیست.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه تبری و برائت باید در میدان نمود عملی داشته باشد، افزود: عده‌ای در کربلا آمدند برای امام حسین (علیه السلام) فقط دعا می‌کردند، تماشاچی بودند و به کمک امام نرفتند. این عده امام را در میان تنها گذاشتند.

تسخیری  با تصریح بر اینکه تولی و تبری  معنای دیگری دارد، گفت: تولی و تبری یعنی با امام بودن و در کنار امام ماندن. خیلی‌ها دم از امام می‌زنند، اما پای امام نمی‌ایستند و صحنه را ترک می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان، خاطرنشان کرد: معظم له فرمودند: یک بسیجی باید به موقع اقدام و به اندازه اقدام کند؛ لذا توابین به موقع اقدام نکردند چرا که برای یاری امام دیر اقدام کردند.

تسخیری در ادامه سخنان خود، با تاکید براینکه انقلاب اسلامی در دنیا بی نظیر است، گفت: ائمه معصومین در آرزوی ایجاد یک حکومت شیعی بودند، اما در تاریخ تنها انقلاب اسلامی توانست یک حکومت شیعی ایجاد کند؛ لذا دشمن با مدل حکومت ایران مخالف و نگران است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به اهداف دشمن در ضربه زدن به مدل حکومت جهموری اسلامی اشاره و اضافه کرد: دشمن میخواهد مدل حکومت جمهوری اسلامی در دنیا نمایان نشود؛ لذا آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیدند تا جلوی ایران را در غرب آسیا بگیرند.
 
تسخیری  با ائتلاف سازی آمریکا بر علیه ایران اشاره کرد و گفت: دشمن ائتلاف سازی می‌کند تا عقبه جمهوری اسلامی ایران مثل حز ب الله در لبنان و یا انصارالله در یمن را بزند، چون جرات رویارویی با ایران در میدان‌های دیگر ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه پس از رحلت امام، کسی از جنس امام سکان رهبری را بدست گرفت، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، راه ما راه امام، مکتب ما مکتب امام و مقصد ما مقصد امام است.

تسخیری در ادامه سخنان خود با اشاره به نفوذ دشمن گفت: نفوذ دشمن در بدنه حاکمیت دینی کار را به جایی میرساند که فتنه گران، نظام را تا به لبه پرتگاه بردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فتنه خط قرمز نظام است، تصریح کرد: برخی از فتنه گران نقش کلیدی داشته و درگلوگاه های نظام مسئولیت داشتند.

تسخیری در ادامه با بیان این مطلب که دولت همه مشکلات کشور را به برجام گره زد،گفت: به فرموده امام رضا(علیه السلام) وقتی انسان های صالح را کنار میزنید و افراد ناصلح روی کار می آیند، ان دیگر اسلام ناب نیست . کسانی که به مطرودین انقلاب میدان دادند، باید از این عده تبری جست.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه انسان های  وابسته و بی انگیزه با تفکر غرب گرایی و لیبرالی نباید در جامعه کاری کنند، افزود : باید انسان های  شایسته و انقلابی سکان های مدیریتی کشور را به دست گرفته و به مردم خدمت کنند.

تسخیری با اشاره به به اینکه بکارگیری انسان های سفیه که جنون سیاسی دارند و همه را در حزب خود خلاصه می کنند، گفت: وقتی میدانی که امروزپشت دیوارهای رژیم صهیونیستی رسیده است، کسی با یک سخنرانی که به فرموده رهبر معظم انقلاب ، خطلای بزرگ بود، آن را زیر سوال می برد.لذا آنکه استکبار جهانی را به چالش کشید،میدان بود نه دیپلماسی.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه به فرموده امام رضا(علیه السلام) برائت جستن یعنی کسانی که اهل رانت خواری هستند باید آنها را کنار زد خاطرنشان کرد:عده ای میلیاردها رانت به دستشان می رسد و میگویند فرزند ما بیچاره است و برای اینکه شغلی برای خود ایجاد کند، دست به واردات زد.

تسخیری با اشاره به آیات قرآن ضافه کرد:دشمن اول طرح سازش را مطرح می کند وقتی هم به اهداف خود رسید به کشور ضربه می زند. لذا تنها راه برون رفت از مشکلات کشور تشکیل دولت جوان مومن انقلابی است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451510

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/451510/آمریکا-جرات-رویارویی-ایران-میدان-های-دیگر-ندارد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com