فرماندار آمل اعلام کرد

تزریق 14 هزار دوز واکسن در آمل

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۴۵۱۴۹۳
فرماندار آمل با اشاره به اینکه ۱۵هزار دوز واکسن وارد آمل شد، گفت: ۱۳ هزار و ۴۰۰ تزریق انجام شد و ۵۰۰ دوز تا پایان امروز تزریق خواهد شد.
۰
plusresetminus
تزریق 14 هزار دوز واکسن در آمل
علیرضا شریعت در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه  ۱۵هزار دوز واکسن وارد آمل شد،  گفت: ۱۳ هزار و ۴۰۰ تزریق انجام شد و ۵۰۰ دوز تا پایان امروز تزریق خواهد شد.

وی با بیان اینکه گروه هدف در اولویت واکسن هستند، عنوان کرد:  کلیه پرسنل بیمارستان از پزشک، پرستاران تا خدمات پزشکی و نگهبانان بیمارستان است، در حوزه ستادی شبکه بهداشت واکسن دریافت کردند.

فرماندار آمل ادامه داد: بیماران خاص، ام اس، دیالیز، پیوند ها کلیه، پرسنل داوخانه ها، ازمایشگاه، موسسات درمانی ، منشی مطب ها و سنین بالای ۸۰سال که بیش از ۷۵ درصد واکسن دریافت کردند و مابقی تاکنون به هر دلیل مراجعه نکردند، این امادگی البته در شبکه بهداشت وجود دارد در صورت ممکن واکسن را دریافت کنند.

وی از تزریق ۴ هزار نفر در دوز دوم خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار نفر دوز دوم را دریافت کردند و عوارضی تا کنون نداشتیم.

شریعت از واکسن های که در آمل تزریق شداظهار کرد: واکسن سینوفارم چینی، استرازنکا، بهارات هند، اسپوتینک روسیه تاکنون تزریق شدند، فاصله دو واکسن 28 روز است.

وی از وضعیت بیماران کرونایی در آمل تصریح کرد: یکصد بیمار کرونایی در 4 بیمارستان این شهرستان بستری هستند و در حال حاضر بیمارستان ۱۷ شهریور بیمار بستری کرونایی نداریم، از این تعداد ۸۱ نفر بومی و ۱۹ نفر غیربومی هستند.

فرماندار آمل خاطرنشان کرد: سه کودک  بخاطر کرونا بستری هستند و از تعداد بیماران بستری ۲۸   بیمار در بخش مراقبت های ویژه اند و در 24 ساعت گذشته ۹۲ نفر سرپایی ویزیت شدند و متاسفانه یک نفر از اهل آمل و یک نفر قائمشهری فوت شدند که هر دو نفر مسن بودند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما