مدیرکل اوقاف مازندران اعلام کرد

توزیع 17 هزار بسته غذایی در رزمایش کمک مومنانه

تاریخ انتشارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۴۵۱۴۹۱
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: طی ماه مبارک رمضان از محل عوائد موقوفات ۱۷ هزار بسته غذایی در قالب کمک مومنانه و غذای گرم در مناطق محروم استان و در سطح بقاع متبرکه توزیع شده است.
۱
plusresetminus
توزیع 17 هزار بسته غذایی در رزمایش کمک مومنانه
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: از طرح‌های فاخر در ایام ضیافت الهی هر ساله انجام می‌شود و به ویژه در ماه مبارک رمضان نیز در دستور کار قرار گرفته بحث رزمایش ضیافت همدلی بوده است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۷هزار بسته معیشتی از محل موقوفات منطبق ماه مبارک رمضان و افطاری‌ها تهیه و در بین مردم به ویژه قشر آسیب‌پذیر جامعه تقدیم شده است، افزود: همچنین در ماه رمضان امسال عصر پنج شنبه و شب‌های قدر پرس‌های غذاهای گرم تهیه و بین مردم توزیع شده است که اکثر شهرستان‌های ما این کار حسنه را انجام می‌دادند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به تهیه نان مهربانی در استان از محل موقوفات اشاره کرد و گفت: کار ماندگار دیگر افطاری ساده بوده که در امامزاده‌های شاخص استان انجام شده است.

این مسئول اظهار کرد: اینکه توانستیم در شب‌های قدر برنامه‌های قرآن به سر برگزار شود جز با همکاری هیات‌های مذهبی و دوستداران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

حیدری به دعوت از قاریان بین‌المللی کشور شاکرنژاد و حسینی در سطح امامزادگان و موسسات خیریه استان اشاره کرد و افزود: محافل انس با قرآن در سطح شهرهای استان طی این ماه مبارک برگزار شده و از طریق فضای مجازی در اختیار قرآن دوستان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: جلسات تفسیر قرآن با حضور گسترده مردم در بقاع متبرکه البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور مفسران قرآنی از قم برگزار شده است که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰