تاریخ انتشارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۴۵۱۴۸۳
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده از امروز به مدت چهار روز فرصت دارند شکایات خود را به هیات مرکزی نظارت اعلام کنند.
۰
plusresetminus
مهلت 4 روزه داوطلبان رد صلاحیت شده شوراها برای اعلام شکایت/صلاحیت 158 نفر مجدد تایید شد
به گزارش بلاغ، حسین حسن نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیات نظارت استان از ۷۰۱ شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده در شورای اسلامی شهرها، صلاحیت ۱۵۸ نفر را تایید کردند.

حسن نژاد افزود: این اظهار نظر هیات نظارت در روز گذشته از سوی فرمانداران شهرستانهای استان به داوطلبان ابلاغ شد و داوطلبان از امروز به مدت ۴ روز فرصت دارند شکایات خود را به هیات مرکزی نظارت اعلام کنند.

وی گفت: کسانی که صلاحیت آنها رد شد می توانند برای شکایت به هیات نظارت، متن شکواییه خود را به هیات نظارت استان و یا فرمانداریهای شهرستان اعلام کنند تا از این طریق نیز شکایت آنها در اختیار هیات مرکزی نظارت قرار بگیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران یادآور شد، در ۱۶ اردیبهشت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی روستاها نیز در هیات اجرایی به اتمام رسید و صورتجلسه در اختیار هیات نظارت قرار گرفت.

حسن نژاد گفت: هیات نظارت بخش به مدت ۱۴ روز فرصت دارند نسبت به بررسی صلاحیت نامزدهای شورای اسلامی روستاها اقدام کنند و در ۳۱ اردیبهشت ماه نسبت به اعلام اسامی نامزدهای شوراهای اسلامی روستا به بخشداریها اقدام خواهد شد و متعاقب آن بخشداران نسبت به اعلام اسامی تایید صلاحیت و همچنین کسانی که صلاحیت آنها رد شد به نامزدهای شورای اسلامی روستاها اقدام می کنند.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲