تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۵۱۳۶۴
فرماندار آمل گفت: با وجود اینکه منع تردد اعلام شده بیش از هزار و 300 خودرو در محور هراز برگشت داده شد.
۰
plusresetminus
برگشت بیش از 1300 خودرو با شروع منع تردد در محور هراز
علیرضا شریعت در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به منع تردد استانی، گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا محدودیتهای جدی بین استانی را برای عید فطر خواهیم داشت، پنج شهر مازندران، گلوگاه، سوادکوه، آمل، چالوس و رامسر مکلف و موظف شدند انسداد بین استانی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه از دیروز تردد در جاده هراز منع شد، عنوان کرد: نیروهای پلیس راه، هلال احمر، بخشداری با همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها کنترل و نظارت مبنی بر بسته شدن جاده هراز را به عهده دارند.

فرماندار آمل ادامه داد: باوجود اینکه باید از ساعت دو روز گذشته محدودیت شروع شد، ما این محدودیت را ایجاد کردیم و با وجود اینکه منع تردد اعلام شد، در همین مدت بیش از هزارو  300 خودرو برگشت داده شد، ضمن اینکه جریمه خواهند شد، اجازه ورود به استان را ندارند.

 وی تصریح کرد: جز خودروهایی که در حوزه‌های مختلف مجوز دارند، می توانند تردد کنند که در قانون کاملا مشخص شده مانند خودروی حامل سوخت و غیره اما مابقی امکان ورود به استان را ندارند.

شریعت حضور برخی خودروهای غیربومی را در شهرستان از قبل از زمان محدودیت ها خواند و اظهار کرد: زمانی که خبر مسدود شدن از قبل مشخص می شود بعضی از افراد شروع به امدن به استان می‌کنند، هدف ما این است که جلوی انتشار بیماری کرونا را بگیریم.

وی وضعیت کرونا در آمل را در شرایط خوبی دانست و خاطرنشان کرد: با همراهی مردم وضعیت کرونا خوشبختانه بهتر شده ، اما با وجود اینکه وضعیت بهتر است، خوشحال هستیم و نگران  از اینکه مردم به عادی انگاری بپردازند و پرتکل ها را رعایت کنند.

فرماندار آمل گفت: از ۳۶۵ بیمار بستری کرونا در زمان اوج به کمتر از ۱۲۰ بیمار بستری رسیدیم و چند روز است بیمار فوتی نداریم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما