تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱
کد مطلب : ۴۵۱۳۰۹
شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس آباد از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 دعوت کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، تعدادی از تشکل‌های غرب استان مازندران (شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس آباد ) از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دعوت کردند.

متن دعوتنامه از آیت‌الله رئیسی جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به این شرح است:

محضر آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی
سلام علیکم
تاریخ انقلاب اسلامی پُر از فراز و نشیب‌ها، موقعیت‌های حساس، پیچ‌های تاریخی و نقطه‌های عطف است.

استحضار دارید که در سال‌های اخیر، وضعیت‌های مغایر با اهداف انقلاب اسلامی در حوزه‌ی قوای سه گانه اتفاق افتاده که در ابعاد مختلف، خسارت‌های جبران ناپذیری بر نظام مقدس اسلامی و بر مردم شریف ایران وارد ساخته است.
در حوزه قوه اجرائی، در بعد سیاست خارجی سال‌هاست با شعار ” تعامل با جهان ” و با ادعای ” بلد بودن زبان دنیا ” و به بهانه‌ی “برداشتن تحریم‌های ظالمانه “، شاهد رویکرد وادادگی و انفعال در برابر قدرت‌های زورگو و کوتاه آمدن از پاره‌ای از حقوق مشروع و قانونی ملت بزرگ ایران و رد شدن از ” خطوط قرمز ” تعیین شده توسط رهبر فرزانه و حکیم انقلاب امام خامنه‌ایِ عزیز بوده‌ایم و تأسف بار تر اینکه در برداشتن تحریم‌ها نیز به اعتراف خود دولت مردان، هیچ توفیقی حاصل نشده است.

امروز دشمنان و بدخواهان علی رغم شکست‌های پیاپی که در پرتو اقدامات سردار دلها بر آنها تحمیل شده است، متاسفانه به دلیل وادادگی بخشی از بدنه‌ی اجرائی کشور، دچار اشتباه محاسباتی شده، علاوه بر اقدام جنایتکارانه در به شهادت رساندن سردار سرافراز و سرباز فداکار اسلام و ملت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ترور دانشمند هسته‌ای شهید دکتر فخری زاده، در بخش‌های مختلف جرأت و جسارت خرابکاری یافته و جسور تر و وقیح تر از گذشته، عقب نشینی‌های بیشتری را از ملت ایران مطالبه می‌کنند.

دشمن بهانه جو که سالیانی به دروغ، مسأله‌ی هسته‌ای را بهانه‌ی تحریم‌های ناجوانمردانه‌ی خود قرار داده بود، امروز بهانه‌های دیگری همچون قدرت دفاعی و نیروی بازدارنده‌ی موشکی، نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران و اقبال مردم منطقه به مکتب مقاومت را بر بهانه‌ی پیشین افزوده است.

در حوزه‌ی مدیریت اقتصادی علی رغم شعارهای پر طمطراقِ چرخیدن چرخ اقتصاد، در اثر: کم توجهی به اقتصاد مقاومتی، گره زدن بسیاری از مشکلات به عامل تحریم، بها ندادن به نیروی پایان ناپذیر جوانان نخبه و کار آفرین، تعطیلی مکرر و مستمر کارخانه‌ها، خروج مغزها و استعدادها، شرطی کردن اقتصاد نسبت به نتایج مذاکرات، عدم استفاده از ظرفیت‌های داخلی و منطقه‌ای، عدم ارتباط مناسب با بازارهای کشورهای همجوار و … متاسفانه با تورم وحشتناک، کاهش ارزش پول ملی، گرانی در بخش زمین و مسکن، عدم ثبات بازار، نوسان‌های بی حساب و کتابِ سکه و ارز، سقوط سرسام آور بازار بورس و متضرّر شدن سهامداران خُرد و بر باد رفتن سرمایه‌های اقشار مختلف مردم و پدیده‌های ناهنجاری چون تحقیر مردم در صف‌های مرغ و روغن را شاهد بوده‌ایم.

بی ثباتی‌ها و خود محوری‌ها در عرصه‌ی تصمیم گیری، در شرایط همه گیری ویروس منحوس کرونا، جان مردم را به کالایی بی بها یا کم بها تبدیل کرده و به مرگ و میرها دامن زده است …

در عرصه‌ی قوه‌‎ی مقننه، خوشبختانه مشکلات فراوان، مردم شریف ایران را به تشکیل مجلسی انقلابی سوق داد و بارقه‌ی امید را در دل‌ها پدید آورد و امیدوارم که هر روز شاهد شکوفا شدن اهداف این مجلس انقلابی باشیم …

در حوزه‌ی قضائی اقدامات بنیادی حضرتعالی و برخورد بی ملاحظه با اخلال گران صاحب قدرت و ثروت و نفوذ، امید مردم را برای تحقق عدالت در ابعاد گوناگون دو چندان کرد.

رویکرد شما در خصوص اکتفاء نکردن به برخورد با فعل‌های خلاف، بلکه ورود به عرصه‌ی ” ترک فعل‌ها ” و کم کاری‌ها و قصورهای مسئولان و کارگزاران، مردم را به پشتیبانی قانون از حقوقشان امیدوارتر و کارگزاران را به دقت در تصمیم گیری‌ها و اقدامات شان، ملزم تر و خاطیان را نگران تر کرده است.

حضور مقتدرانه‌ی حضرتعالی در رأس قوه‌ی قضائیه، در همین زمان اندک باعث تغییرات مثبت در دیدگاه مردم نسبت به کارایی این قوه در تحقق عدالت، برخورد با دانه درشت‌ها، پیشگیری از جرائم، رسیدگی سریع تر به پرونده‌ها، مبارزه با تبعیض‌ها و رانت خواری‌ها و … گردیده است.
با این وصف، به دلایلی که پیش تر بر شمردیم و نیز به دلایل دیگری که ذیلاً معروض می‌گردد، حضور شما در عرصه‌ی انتخابات ریاست جمهوری را بایسته و ضروری می‌دانیم و مصرانه و ملتمسانه، بر این مطالبه پای می‌فشاریم:

اولاً : حضور حضرتعالی به عنوان شخصیت ی مردمی، با صبغه ی فساد ستیز ، شور و نشاط انتخاباتی و انگیزه و جوشش اکثریت مردم و به ویژه اقشار محروم جامعه – این ولی نعمتان انقلاب- را که طی این سال ها به دلیل فشارها و بی توجهی های گوناگون، تا مرز ناامیدی و بی تفاوتی، رانده شده اند و در نتیجه مشارکت حداکثری در انتخابات را که از توصیه های مکرر ولی امر مسلمین امام خامنه ای ( مدظله العالی) است فراهم می سازد.

ثانیاً: اگر چه فساد ستیزی شما در قوه‌ی قضائیه امری بسیار بایسته و ستودنی است، اما همان گونه که خود بارها فرموده‌اید، تا زمینه‌ی  ” جرم خیزی ” در قوه‌ی عریض و طویل مجریه کاهش نیابد، برخوردهای همانگونه که رهبر حکیم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای فرموده‌اند در هر پرونده‌ای اختلاس و تخلفات اقتصادی دو طرف وجود دارد که یک طرفِ آن را باید در کارگزاران دولتی جست و جو کرد.

عدم دقت در انتصاب مدیران، عدم نظارت و بازرسی جدی و عدم برخورد اداری و انضباطی با مدیران متخلف، سرانجام به پدید آمدن لایه‌هایی از فساد در بین کارگزاران و شکل گیری یکی از دو بازوی فساد و اختلاس، منجر می‌شود.

بدیهی است صِرفِ مبارزه با اختلاسگران، دلالان سکه و ارز، زمین خواران، کوه خواران، دریاخواران و … بدون اصلاح ساختارهای اجرائی راه به جایی نخواهد برد.

ما ضمن ارج نهادن به پایبندی و تعهد حضرتعالی نسبت به پیاده سازی منویّات امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در جهت اصلاحات ساختاری در قوه‌ی قضائیه و نیز با ستایش روحیه‌ی تکلیف گرایی و اخلاق مداری که در شما سراغ داریم، معتقدیم به ده‌ها و صدها دلیل گفته شده و گفته نشده، حضور شما در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، ضرورت گذار از مقطع کنونی انقلاب و نیاز مبرم مردم مقاوم و صبور ایران اسلامی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما