مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران تاکید کرد

لزوم پیگیری حادثه تروریستی به مدرسه کابل در عرصه جهانی

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
کد مطلب : ۴۵۱۳۰۷
مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه و مسئولان کشور این حادثه تروریستی را محکوم کردند، خاطرنشان کرد: مسئولان سیاست خارجی پیگیر این حادثه در عرصه جهانی شدند.
۰
plusresetminus
لزوم پیگیری حادثه تروریستی به مدرسه کابل در عرصه جهانی
به گزارش بلاغ، دانش آموزان بسیجی در راستای محکومیت حمله تروریستی به مدرسه دخترانه منطقه شیعه نشین غرب کابل با اجتماع در مقابل دفتر نمایندگی وزرات امورخارجه ایران در مرکز استان، با خانواده شهدا ابراز همدردی کردند.
 
اسرافیل  امیری مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مازندران در حاشیه این اجتماع ضمن تسلیت به ملت مظلوم افغانستان بویژه خانواده‌های داغدار این حادثه  و محکوم کردن این حمله تروریستی که منجر به شهادت بیش از پنجاه دختر دانش آموز شد، گفت: این حادثه باعث جریحه دار شدن قلب مسلمانان جهان و شیعیان منطقه بویژه ملت افغانستان و ایران شد.

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مازندران ابراز امیدواری کرد: روزی ریشه تروریسم در منطقه خشک شود و دیگر شاهد چنین حادثه‌های ناگواری در منطقه نباشیم.

امیری در ادامه با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه و مسئولان کشور  این حادثه تروریستی را محکوم کردند، خاطرنشان کرد: مسئولان سیاست خارجی پیگیری این حادثه در عرصه جهانی شدند.  

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مازندران در پایان سخنان خود یادآور شد: امروز در در مقابل دفتر نمایندگی وزرات امورخارجه ایران در ساری میزبان دانش آموزان بسیجی بودیم که با خانواده‌های داغدار حمله تروریستی کابل ابراز همدردی کردند.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان مازندران نیز در حاشیه این مراسم با محکوم کردن حادثه تروریستی مدرسه دخترانه در غرب کابل، هدف این تجمع دانش آموزی را همدردی با مردم افغانستان بیان کرد و گفت: این حادثه دل مردم و شیعیان و مسلمان جهان را به درد آورده است

بابا گل زاده با اظهار اینکه دست آمریکای جنایتکار در بروز این حادثه دخیل است، افزود: آنها برای دست یافتن به منافع خود از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند و در این حادثه تروریستی حدود ۶۰ دختر بیگناه را به خاک و خون کشیدند.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان مازندران یادآور شد: دانش آموزان مازندران با محکوم کردن حادثه تروریستی با مردم مظلوم افغانستان اعلام همدردی و انزجار خود را نسبت به اقدامات آمریکای جنایتکار اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴