کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه میاندورود:

معلمان نباید مشکل معیشتی داشته باشند

19 ارديبهشت 1400 ساعت 14:24

امام جمعه میاندورود گفت: معلمین ما مظلوم هستند و نباید مشکل معیشتی داشته باشند، زمانی می‌توانیم از معلمان تجلیل داشته باشیم که مشکل معیشتی آنها را حل کرده باشیم.


به گزارش بلاغ، حجت الاسلام رضا محمدنسب در مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میاندورود با بیان اینکه معلم با حضور و رفتارش در حال پرورش است، اظهار کرد: همه انسان‌ها از زمان تولد در حال آموزش و پرورش هستند برای همین ابتدا باید پدر و مادر ظرفیت پرورش را در کودک ایجاد کنند.

وی بیان کرد: معلم قبل از اینکه علم را به دانش آموز بیاموزد باید قلب او را جلا دهد.

امام جمعه میاندورود با اشاره به مشکلات معیشتی و قانونی معلمان، گفت: معلمین ما مظلوم هستند و نباید مشکل معیشتی داشته باشند، زمانی می‌توانیم از معلمان تجلیل داشته باشیم که مشکل معیشتی آنها را حل کرده باشیم.

حسین منفردی فرماندار میاندورود نیز با بیان اینکه توجه به شرایط زمان و مکان در آموزش مهم است، افزود: کسی که در روستا زندگی می‌کند با کسی که در پایتخت زندگی می‌کند باید به گونه‌ایی تعلیم شود که براساس عقول افراد باشد.

منفردی تصریح کرد: اگر قرار است نهاد تعلیم و تربیت کارآمد باشد ارتباط با مراکز علمی نباید محدود شود.

وی خاطرنشان کرد: در متد تعلیم و تربیت باید مشارکت فعال باشد در این مشارکت معلم، دانش آموز و خانواده هر چه هماهنگ‌تر، منسجم‌تر و کارآمدتر حرکت کند قطعا دانش آموزان بهتری خواهیم داشت.

منفردی با بیان اینکه در این روش، تعلیم و تربیت باید به گونه‌ایی باشد که از مقلد پروری خارج و اجتهادپرور باشد، افزود: دانش آموزان ما باید به گونه‌ایی یاد بگیرند که در سطح خود تحلیل ارائه دهند.

فرماندار میاندورود در پایان اظهار کرد: مثلث تعلیم و تربیت باید به گونه‌‍ایی حرکت کند که انسجام، وحدت و یکپارچگی را در رسیدن به اهداف را دائم مرور و هم افزایی داشته باشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451235

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/451235/معلمان-نباید-مشکل-معیشتی-داشته-باشند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com