تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۴۵۱۲۳۳
بخشدار مرکزی آمل از شناسایی متخلفان قطع درختان جنگلی در این شهرستان خبر داد و گفت: به شدت با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد می‌کنیم و با کسی تعارف نداریم.
۰
plusresetminus
شناسایی متخلفان قطع درختان جنگلی در آمل/نمی‌گذاریم طبیعت بکر نابود شود
رضا مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار کرد: به شدت با ساخت و سازهای غیزمجاز برخورد می‌کنیم و با کسی تعارف نداریم، دهیاران نیز موظف هستند پیگیر باشند.

 وی با بیان اینکه باید در طرح هادی روستایی بازنگری  انجام شود، افزود: باید در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز به دو حوزه توجه کنیم؛ یکی آنکه طرح بافت روستا ها اشغال شده است، بافت قدیم جوابگوی مطالبات افراد روستا نیست، افراد برای ساخت خانه برای فرزنرانشان مجبور به ساخت خانه خارج از بافت هستند.

بخشدار مرکزی آمل ادامه داد: بنیاد مسکن باید در طرح هادی روستایی با توجه به شرایط فعلی بازنگری داشته باشد، تا این مشکل برطرف شود.

 وی برخی از ساخت و سازهای مناطق روستایی را توسط افراد سوجو خواند و اظهار کرد: در  بافت و مناطق جنگلی، با تغییر کاربری، از زمین باغی به ساخت ویلا سازی پرداخته و طبیعت را نابود می کنند، این افراد سودجو برای کسب درآمدبه ویلا سازی می پردازند که به  شدت با آنان برخورد خواهیم کرد.

مقدم خاطرنشان کرد: در منطقه زیارو چند اصله درخت قطع شده بود که با تماس با رئیس منابع طبیعی تماس گرفتیم و با اعزام کارشناسان پیگیر ان شدند، این دو فرد سودجو که معتاد نیز بودند و شناسایی و به دستگاه قضا معرفی شدند .

وی با تاکید اینکه باید از هرگونه سود جویی در منابع طبیعی جلوگیری شود: طبیعت نباید توسط افراد سودجو نابود شود، با هرگونه تخلفی برخورد می کنیم و نمی گذاریم این طبیعت بکر نابود شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴