کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هلال احمر آمل اعلام کرد

افتتاح 30 خانه هلال احمر تا پایان سال

19 ارديبهشت 1400 ساعت 13:08

رئیس هلال احمر آمل گفت: با افتتاح خانه هلال احمر در رزکه و قادی کلا مجموعه خانه های هلال احمر در امل به ۱۶ خانه رسید.


جمشید نیکزاد در گفتگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: ۱۵۷ عملیات رسمی از ابتدای امسال انجام شد که در حوزه جاده، کوهستان، جنگل، جاده ای، گمشده و موارد مختلف دیگر بود که با مجموعه ۲۱۱ تماس داشتند.

وی بیشترین موارد اتفاق را جاده ای و کوهستان خواند و اظهار کرد:  متاسفانه عید امسال نسبت به سال گذشته شاهد تصادفات جاده ای بیشتری بودیم.

رئیس هلال احمر آمل تصریح کرد: امداد رسانی در پلور، رینه، گزنگ، کهرود بصورت شبانه روزی انجام می شود و بطور میانگین ۱۳ عملیات در هر ماه داشتیم.

وی در ادامه با اشاره به افتتاحیه دو خانه هلال احمر در آمل به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، گفت: افتتاح خانه هلال احمر در رزکه و قادی کلا مجموعه خانه های هلال احمر در امل به ۱۶ خانه رسید.

وی با بیان اینکه در نظر داریم تا پایان سال  خانه های هلال احمر به سی خانه هلال احمر و مدیریت بحران در آمل برسد، عنوان کرد: با ایجاد خانه هلال احمر و مدیریت بحران در شرایطی که ایجاد شد، می‌توانیم امدادرسانی را در بحران به حداقل زمان ممکن برسانیم.

رئیس خانه هلال احمر آمل ادامه داد:  در خانه هلال احمر اقلام اولیه و تجهیزاتی مانند کپسول اکسیژن، موتور برای خاموش کردن آتش، کوله‌پشتی، موتور برق و تمام تجهیزات اولیه برای امدادرسانی وجود دارند.

 وی در خصوص افتتاح خانه احمر در رزکه اظهار کرد: با وجود شرایط اقلیمی و تنوع اب و هوایی مناسب شرایط  برای گردشگری وجود دارد و گردشگران زیادی به این منطقه می آیند و با وجود خانه هلال میتوانیم مشکلات را در صورت بحران  به حداقل زمان ممکن برسانیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451173

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/451173/افتتاح-30-خانه-هلال-احمر-پایان-سال

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com