تاریخ انتشارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۴۵۱۱۶۹
بلاغ نیوز : بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ‌نیوز به نقل از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سعید خطیب زاده بامداد شنبه در واکنش به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران حمله به مسجدالاقصی اولین قبله گاه مسلمین و شهید و زخمی‌کردن نمازگزاران فلسطینی توسط نظامیان رژیم اشغالگر قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس را بشدت محکوم می کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: این‌ جنایت جنگی بار دیگر خوی جنایتکار رژیم نامشروع صهیونیستی و ضرورت اقدام عاجل بین المللی جهت متوقف کردن نقض بنیادی ترین موازین حقوق بشردوستانه بین المللی را به همه جهانیان ثابت کرد.

حمله به مسجد الاقصی
 خطیب زاده اضافه کرد: جمهوری اسلامی‌ایران ضمن محکوم‌کردن این جنایت مسلّم علیه بشریت و ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدای این حادثه و آرزوی شفای عاجل برای زخمی‌ها، از سازمان ملل متحد و دیگر نهادهای بین المللی ذیربط می خواهد که به وظیفه قطعی خود در برخورد با این جنایت جنگی عمل نمایند.
 
وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با افتخار در کنار مردم قهرمان فلسطین ایستاده و از همه‌کشورهای جهان بویژه کشورهای اسلامی نیز می خواهد به وظیفه تاریخی خود عمل نموده و در کنار ملت فلسطین در مقابل متجاوزان صهیونیست بایستند.
منابع خبری جمعه شب از حمله نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی گزارش دادند.
 
نظامیان صهیونیست درهای مسجدالاقصی را بستند و به نمازگزاران فلسطینی حمله کردند.
بر اساس این گزارش، دستکم ۵۳ فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست در داخل صحن مسجد الاقصی زخمی شدند.






*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲