کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترخیص قطره چکانی نهاده های دامی

18 ارديبهشت 1400 ساعت 10:40

بلاغ نیوز : بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.


به گزارش بلاغ‌نیوز به نقل از مهر، مجید موافق قدیری با اشاره به افزایش نرخ مصوب نهاده‌های دامی گفت: قیمت هر کیلوگرم کنجاله سویا ۳۴۰۰ تومان، جو ۱,۸۰۰ تومان و ذرت نیز ۱,۹۰۰ تومان تعیین شده و بر این اساس طبیعتاً قیمت خوراک آماده و محصولات پروتئینی نیز افزایش خواهد یافت.
وی اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم ذرت نسبت به سال ۹۹؛ ۱۱.۷ درصد، سویا ۶ درصد، کرایه حمل ۳۵ درصد، دستمزدها ۴۲ درصد و ریز مغذی‌ها ۲۶ درصد رشد داشته است.

نهاده های دامی
قدیری ادامه داد: بنابراین متوسط افزایش قیمت خوراک مرغ گوشتی نسبت به قیمت مصوب سال ٩٩ باید حدود ٢۶ درصد و متوسط افزایش قیمت خوراک مرغ تخمگذار نسبت به مصوب سال ٩٩ حدود ٢۵ درصد باشد.

 
وی تاکید کرد: علاوه بر این افزایش قیمت محصولات پروتئینی همچون شیر، گوشت مرغ و تخم مرغ نیز امر بدیهی است و به نظر می‌رسد در این زمینه با افزایش قیمت مواجه باشیم.
این فعال بخش خصوصی درباره آخرین وضعیت تخصیص ارز نهاده‌های دامی نیز گفت: تخصیص ارز به نهاده‌های مانده در گمرکات قطره چکانی است که این در شرایط حساس فعلی امر مطلوبی نیست و احتمال دارد در آینده ما را با مشکل مواجه کند.






*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 


کد مطلب: 451166

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/451166/ترخیص-قطره-چکانی-نهاده-های-دامی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com