تاریخ انتشارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۴۵۱۱۵۸
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم واقعاً نقطه مرکزی قلب اسلام هستند و قلب اسلام به واسطه این مردم مستحکم است.
۰
plusresetminus
مردم نقطه مرکزی قلب اسلام‌ هستند/همه راه‌ها بر روی دشمن بسته است
به گزارش بلاغ، سردار سرلشکر حسین سلامی در پیام تصویری به مناسبت ایام حماسه خانطومان در یادواره شهدای خانطومان خطاب به مردم دیار علویان خصوصیت برجسته مردم مازندران را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دانست و بیان کرد: مازندرانی‌ها از این حیث واقعا رتبه بالایی دارند و عالی عمل می‌کنند، در همه روستاها، بخش‌ها و شهرها با همه وجود از شهیدان تجلیل می‌کنند و با احترام یاد و خاطره آنها را زنده نگه می‌دارند همچنین برای خانواده شهدا احترام خاصی قائل هستند.

وی بیان کرد: حقیقت این است که ما اگر امروز عزت، امنیت، آرامش، شکوه، عظمت و پیشرفت داریم اگر در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستاده‌ایم، مستقل، آزاد و آباد هستیم همه به واسطه فداکاری‌های بی‌نظیری که شهدا انجام دادند است.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در ادامه خاطرنشان کرد: آنها واقعاً جان عزیز خود را در کف دست گذاشتند و به ملت گرامی ایران تقدیم کردند و پیکرها و قامت‌های بلند و برافراشته آنها روی زمین افتاد تا قامت این ملت بزرگ سرافراز و پاینده باقی بمانند.

این مسئول گرامیداشت خاطره شهیدان و ارج نهادن شهادت را عامل اساسی عزت مردم ایران برشمرد و اضافه کرد: قدرت واقعی ما از جهاد و شهادت به دست می‌آید و ما واقعاً در طول این سال‌ها آموختیم که راز سعادت در این است که در میدان جهاد با شمشیر و سربند حاضر شویم و از دشمن نهراسیم.

وی گفت: باید به دشمن هجوم بیاوریم تا کشور ما و همه کشورهای اسلامی دیگر هم از امنیت برخوردار شوند و واقعا روز قدس روزی است که ملت ایران دوباره یاد حماسه آفرینی‌های سرداربزرگ سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که بخشی از آنها فرزندان مازندران بودند می‌افتند.
 
* مازندرانی‌های شجاع، صبور و نجیب
سلامی غیور مردان مازندرانی را خالق حماسه‌های بزرگی توصیف و تصریح کرد: واقعا فرزندان مازندران هر وقت که در میدان حضور پیدا می‌کنند و به خط دشمن می‌زنند همه چیز تغییر می‌کند که البته در دوران دفاع مقدس نیز همین گونه بوده است.

وی مازندرانی‌ها را مردمانی واقعاً شجاع، پاکباخته، با شهامت و مومنی دانست و افزود:  مازندرانی‌ها مردمانی صبور و نجیب هستند که سختی‌های ناشی از فشارها و تحریم را تحمل می‌کنند و این که شهدای خود را به زیبایی بدرقه و استقبال می‌کنند و برای فداکاری‌ها، اجر و صبر این شهادت‌ها و مصیبت‌ها مهیا هستند.
 
* مردم، نقطه مرکزی قلب اسلام هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از خانواده‌های شهدا اضافه کرد:  برای خانواده‌های داغدار این عزیزان و برای مردمی که با این عزیزان زندگی کردند و اینها را فرزندان خود می‌دانند واقعاً مبارک است من صمیمانه تشکر می‌کنم و دست بوس همه این مردم هستم.

این مسئول اضافه کرد: در این لحظات معنوی و روحانی واقعاً از همه عزیزان التماس دعا برای سلامتی رهبر معظم انقلاب و برای پیروزی، نصرت، عزت و اقتدار مسلمین و میهن اسلامی‌مان و برای رفع مشکلات و عبور از این سختی‌هایی که وجود دارد و ما در گذر این سختی‌ها هستیم و همچنین نابودی و محو شدن دشمنان اسلام که بسیار نزدیک است داریم.

وی گفت: دشمنان ما افسرده، عاجز، ناکام و ناتوانند و به یاری خداوند اسلام به برکت همین صبرها، پایمردی‌ها، استقامت‌ها و فداکاری‌ها در حال درخشش است و مردم واقعاً نقطه مرکزی قلب اسلام هستند و قلب اسلام به واسطه این مردم مستحکم است .
 
* اجر اکبر خانواده‌های شهدا
سلامی شهادت را پاداش مردان خدا برشمرد و تصریح کرد: جوانان ما که به میدان جنگ می‌روند و شهید می‌شوند به آرزوی خود می‌رسند اما جهاد و ایثار بزرگتر و همچنین اجرا اکبر مربوط به خانواده‌های این عزیزان است چون این خانواده‌ها آرزوهای خود را بدرقه می‌کنند.

وی افزود: اگر شهدای ما با شهادت به آرزوی خود می‌رسند خانواده‌های این عزیزان با بدرقه شهیدان خود آرزوهای خود را فدا می‌کنند و فدا کردن آرزو، گذشت، معرفت، شناخت و ایمان قوی می‌خواهد و من به همه این خانواده‌های عزیز این صبر و استقامت را تبریک و تهنیت می‌گویم.
 
* خانه شهدا، دروازه ورود به بهشت
فرمانده کل سپاه در ادامه اذعان کرد:  در عین حال که یک تسلیت هم دارد که ما حضور جسمانی این شهدا را در میان خود نداریم هرچند حضور معنوی و روحانی آنها را داریم من به این خانواده‌ها از زبان امیرالمومنین(ع) این نوید را می‌دهم که مردی که به جهاد می‌رود و هجرت می کند خداوند در خانه جانشین او است.

این مسئول اضافه کرد: اگر این عزیزان همسر، فرزند و خانواده‌های خود را در میدان خانطومان تقدیم به پیشگاه خداوند بزرگ کرده و آنها را به معراج فرستادند در واقع آنها را در عالم ملکوت روزی‌خوار الهی کردند ولی باید این مسئله را بدانند که خداوند امروز در خانه جانشین آنها و مراقب و متکفل خانواده‌های عزیزان است که این خود یک افتخار و توفیق بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه بهشت با سختی‌ها به دست می‌آید خاطر نشان کرد: خداوند بهشت را برای این خانواده‌ها ارزانی کرده و با توجه به فرمایش امیرالمونین(ع) که جهاد یک در از درهای بهشت است، خانه این شهیدان نیز دروازه ورود به بهشت است.
 
* پاسدار دستاوردهای شهدا هستیم
سلامی ضمن درخواست صبر و ثبات قدم برای خانواده این عزیزان از خداوند متعال ادامه داد: از خدا می‌خواهیم به  همه نزدیکان شهدای ما صبر، استقامت، ثبات قدم و روح پایداری عنایت کند و متعاقباً اجر صبر را هم به آنها بدهد.

وی تصریح کرد: ما تا آخر این پرچم را برافراشته نگه می‌داریم و اجازه نمی‌دهیم یک لحظه دستاوردهای باشکوه این عزیزان آسیب ببیند و تا آخر در میدان هستیم و می‌مانیم و دشمن را با شکست‌های خفت‌بار به گورستان تاریخ خواهیم رسانید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷