تاریخ انتشارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۷
کد مطلب : ۴۵۱۱۵۳
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر انقلاب و نظام اسلامی برقرار باشد یعنی خون همه شهدا حفظ شده و نگرانی و دغدغه نداریم و اگر اینجا آسیب ببیند آنوقت همه ما دچار خسارت سنگین می شویم .
۰
plusresetminus
حفظ انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است/هیچ اعتمادی به آمریکایی‌ها نیست
به گزارش بلاغ، آیت‌الله محمد باقر محمدی لایینی در یادواره شهدای خانطومان شهرستان نکا بررسی آنچه در ماجرای خانطومان اتفاق افتاده را حائز اهمیت برشمرد و اظهار کرد: باید بررسی کنیم در جریان خانطومان داستان از چه قرار بوده تا فداکاری مجاهدان، رزمندگان و شهدای مدافع حرم را بدانیم و قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

وی با اشاره به این که ترکیه بیشترین خدمت را به داعشی‌ها در سوریه انجام داده و در ماجرای خانطومان نیز نقش بسزایی داشته، تصریح کرد: ترکیه امروز نیز تروریست‌ها را برای مقابله با مقاومت به یمن برده و درحالی که ترکیه  سومین کشور مبتلا به کرونا در دنیا است، پروازها به ترکیه قطع نشده اما پروازهای عراق با کمترین آسیب از کرونا قطع شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان تصمیم‌های نادرست گرفته شده نسبت به اماکن و محافل مذهبی در ایام کرونا، اظهار کرد:  آن مسئول اولین عامل از چهار عامل شیوع کرونا در ایران را عراق دانست، این چه خصومت نسبت به نهادها، اماکن و محافل مذهبی است که پرواز به ترکیه در اوج کرونا و انگلیس با وجود ویروس انگلیسی تعطیل نشد اما هرچه هست به عتبات عالیات ممنوع می‌شود.

این مسئول ماجرای خانطومان را در اثر نقض آتش بس آمریکا و داعشی‌ها خواند و اضافه کرد: اگر صحبت از مذاکره می‌کنند و تعهد و آتش بس می‌خواهند باید بدانیم که تضمین و اعتمادی به آمریکایی‌ها نیست چرا که در ماجرای خانطومان آتش بس بود اما آتش بس را نقض کردند و فرزندان مازندارن و ایران را به شهادت رساندند و مهم این است که چطور خون شهدا باید حفظ شود.

این مسئول حفظ انقلاب اسلامی را از اوجب واجبات امروز دانست و گفت: اگر انقلاب و نظام اسلامی برقرار باشد یعنی خون همه شهدا حفظ شده و نگرانی و دغدغه نداریم و اگر اینجا آسیب ببیند آنوقت همه ما دچار خسارت سنگین می شویم.

وی افزود: از مهمترین کارها حضور در انتخابات آینده است که دشمنان در فضای مجازی برای منصرف و دلسرد کردن مردم از انتخابات به شدت فعال هستند و همچنین انتخاب اصلح اهمیت فراوانی دارد یعنی کسی که گروه خونی‌اش به شهدا بخورد و از تیپ حاج قاسم‌ها و تفکر حاج قاسم که خود یک مکتب بود باشد را انتخاب کنیم و اگر طور دیگری را انتخاب کردیم نتیجه چیز دیگری می‌شود.

محمدی لائینی تصریح کرد: امروز باید پای فرهنگ انقلابی و ارزش‌های خود بایستیم و خانواده‌ها نسبت به نفوذ فرهنگ بیگانه مراقب باشند و براساس فرهنگ دینی فرزندان خود را تربیت کنند همچنین باید وحدت و انسجام را حفظ کنیم و در انتخابات حضور حداکثری داشته و به فرد اصلح رأی بدهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴