تاریخ انتشارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۲
کد مطلب : ۴۵۱۱۵۲
فرمانده سپاه کربلا گفت: اگر می‌خواهید لبیک به پیام شهدا بدهید حضور در انتخابات یکی از واجب‌ترین امورات و مشت محکمی بر دهان استکبار و نفوذی‌های داخل است و این درحالی است که استکبار خود ایستاده تا حضور حداکثری شکل نگیرد.
۰
plusresetminus
حضور در انتخابات، لبیک به پیام شهداست/تا آخرین قطره خون در برابر استکبار ایستادگی می‌کنیم
به گزراش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در مراسم یادواره شهدای خان طومان شهرستان نکا نکوداشت شهدا را کمترین وظیفه امروز ما خواند و اظهار کرد: امروز کمترین کاری که بر عهده ما است انتقال معارف و ایثارگری‌های الگوهای برتر نظام جمهوری اسلامی به نسل آینده است و شهدای عزیز ما به خصوص شهدای مظلوم خانطومان و شهدای مدافع حرم به گردن ما حق زیادی دارند.

وی تصریح کرد: امروز اینجا هستیم که یاد این عزیزان را برای همیشه تاریخ به گوش جهانیان برسانیم که چه دلیرمردانی در این ایران عزیز بودند و جان دادند تا ما در امنیت و آسایش باشیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه خانواده شهدا به واسطه جسارت‌های برخی مسئولان بی‌غیرت در جامعه ما به شهدا به‌خصوص سردار شهید سلیمانی مورد آزار قرار گرفتند، اذعان کرد: آن روزی که این‌ها در آنسوی آب‌ها در کشورهای بیگانه در حال تحصیل و درس خواندن بودند مرد میدان ما درغرب و شرق جلوی دشمن ایستاده بود.

این مسئول اضافه کرد: آن موقعی که شهدای عزیز ما فرزند و خانواده خود را به کنار گذاشتند و به سوریه برای امنیت کشور ما رفتند این دوستان درحال چانه‌زنی و التماس به استکبار بودند برای آنکه امتیازی بگیرند.

وی انتخابات را رسالت بزرگی دانست که شهدا بر گردن ما گذاشتند و بیان کرد: انتخابات پیش رو رویداد بزرگی است، باید کاری را کنیم که شهدا از ما خواستند و در وصیتنامه‌های خود به این نکته تاکید داشتند که گوش به فرمان ولایت فقیه باشید که امروز این نایب امام زمان(عج) درخواست حضور حداکثری در انتخابات دارد تا با حضور حداکثری انتخاب فرد اصلح نیز نتیجه آن باشد.

مسلمی اضافه کرد: اگر می‌خواهید لبیک به پیام شهدا بدهید حضور در انتخابات یکی از واجب‌ترین امورات و مشت محکمی بر دهان استکبار و نفوذی‌های داخل است و این درحالی است که استکبار خود ایستاده تا حضور حداکثری شکل نگیرد.

وی افزود: در شرایطی که ما از همه ملزومات زندگی تحریم و محروم شدیم دشمنان ما با تمام تجهیزات کمک می‌کنند که فضای مجازی در کشور ما با کیفیت بیشتر ارائه شود و این بی‌دلیل نیست در شرایطی که امروز اگر یک ثانیه و یا دقیقه در فضای مجازی خللی ایجاد شود آن‌ها از آنسو نگران آزادی بیان ما می‌شوند که البته که در واقع نگران حضور خود در ایران هستند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تأکید کرد: ما هم به مردم و هم‌استانی‌های عزیز قول می‌دهیم تا آخرین قطره خون خود در برابر استکبار و ایادی آن و هرکه چشم طمع به انقلاب داشته باشد و در دفاع از کشور مردم با تمام توان و آخرین قطره خون ایستادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲