تاریخ انتشارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۵۱۱۳۷
فرماندار محمودآباد با بیان اینکه نتایج احراز صلاحیت داوطلبان شورا در شهرستان روند بررسی را طی می‌کند، گفت: نتایج نهایی تا چند روز آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.
۰
plusresetminus
نتایج احراز صلاحیت داوطلبان شورا در محمودآباد مشخص نشد
خسرو طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ؛ با اشاره به اینکه اکنون در حال سپری کردن فرایند چهارگانه احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات شورای شهر هستیم، اظهار کرد: اعضا به‌عنوان داوطلب اسم‌نویسی می‌کنند و در مرحله اول در هیئت اجرایی که منتخبین مردم هستند؛ با عنوان هیئت اجرایی انتخاب می‌شوند که نماینده مردم در شورای شهر و روستا خواهند بود.

وی افزود: در مرحله بعد در هیئت نظارت طبق قانون؛ اعتراضات بررسی می‌شود و در نهایت مرحله سوم هیئت مرکزی استان مازندران تعیین صلاحیت‌ها را اعلام خواهد کرد.

فرماندار محمودآباد با تاکید بر اینکه همه باید به قانون تمکین و آن را مدنظر قرار دهیم، تصریح کرد: اولویت مهم ما حفظ کردن حیثیت داوطلبان در احراز صلاحیت‌ها است.

طالبی در پایان از قرار گرفتن محمودآباد در وضعیت نارنجی خبر داد و گفت: شهروندان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کردند و شهرستان سیر نزولی دارد و امیدواریم روند بهتری را در روزهای آینده شاهد باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰