مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمودآباد:

حضور مردم در صحنه یکی از مولفه‌های قدرت نظام است

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۹
کد مطلب : ۴۵۱۱۳۶
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمودآباد گفت: یکی از مولفه‌های قدرت نظام مردم هستند چراکه نهاد مردم عزیز و فهیم ایران از اول انقلاب تاکنون به زیبایی از نظام پشتیبانی کرده و در انتخابات حضور پرشور داشتند.
۰
plusresetminus
حضور مردم در صحنه یکی از مولفه‌های قدرت نظام است
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمد اسداللهی در نشست روشنگری که با حضور بسیجیان در سالن ورزشی سپاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم و مدافعان سلامت استان مازندران اظهار کرد: انقلاب اسلامی با تکیه بر مولفه‌های قدرت خویش از قدرت‌های برتر است و مردم در طول چهل سال انقلاب همه سختی‌ها را تحمل و زمینه را برای پیروزی‌های بزرگ مهیا کرده‌اند.

وی افزود: یکی از اهداف روزه گرفتن پاک شدن از گناه است؛ همانطور که آیت‌الله بهجت می‌فرماید، آمده‌ایم تا قیمت بگیریم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمودآباد ضمن اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه مقاومت قرار گداریم، تصریح کرد: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و برای زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) تلاش کنیم.

اسداللهی خاطرنشان کرد: مبلغ دین، نظام، آرمان‌های امام (ره) و حضور حداکثری و امید آفرینی دو رسالت مهم سپاه در عرصه فرهنگ‌سازی برای ادامه دادن راه شهدا است و دشمنی را که در جامعه ما یاس افکنی می‌کند؛ به زباله‌دان تاریخ خواهیم انداخت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲