کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار محمودآباد خبر داد

پاکسازی زباله سواحل محمودآباد تا 10 روز آینده/14 هزار تن زباله جمع‌آوری شد

18 ارديبهشت 1400 ساعت 8:00

شهردار محمودآباد از پاکسازی زباله از سواحل این شهرستان تا 10 روز آینده خبر داد و گفت: تاکنون 14 هزار تن زباله از شهرستان جمع‌آوری شد.


مهدی اختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه تولید زباله در ایام شیوع ویروس کرونا روزانه حدود ۴۵ است، اظهار کرد: در ایام غیر کرونایی تولید زباله حدود ۸۰ تن بود که برای شهرستان مشکلات و نگرانی‌هایی در پی داشت و باعث شد با وجود نداشتن زمینی مناسب برای تفکیک و دفع زباله همچنان با کمک مدیران اقداماتی را برای پیدا کردن زمین مناسب در حوزه دفع و تفکیک زباله انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه انتقال و جمع‌آوری زباله هزینه‌های بالایی دارد، افزود: زباله برای شهرستان ما مفهوم طلای سیاه ندارد چراکه تنها هزینه داشته و در این راستا در برنامه‌های آتی فرهنگ‌سازی تفکیک زباله اولویت اول را برای ما ایفا می‌کند.

شهردار محمودآباد تصریح کرد: از آسیب‌های دیگر زباله در حوزه سرمایه‌گذاری در خصوص خرید زمینی برای دپو موقت است تا بتوان از آن استفاده بهینه کرد.

اختیاری خاطرنشان کرد: محمودآباد شهری با جمعیت شناور است و باید برای افراد بومی و غیر بومی فرهنگ‌سازی تولید و تفکیک زباله صورت گیرد تا شهرستان کمتر آسیب ببیند چراکه در دوران پسا کرونا تولید زباله بیشتری خواهیم داشت.

این مسئول از پاکسازی زباله از سواحل این شهرستان تا ۱۰ روز آینده خبر داد و گفت: تاکنون ۱۴ هزار تن زباله از شهرستان جمع‌آوری شد و این نوید خوشایند را به مردم شهرستان می‌دهم که تا حداقل ۱۰ روز دیگر زباله‌ها از سواحل جمع ‌آوری خواهد شد.

وی در پایان در خصوص پیگیری واکسیناسیون پاکبان شهرداری گفت: بیمه، حقوق و موضوعات ایمنی پاکبانان اولین مشکل ما بود که بروزرسانی شده و همچنین نیمی از مهندسین پاکسازی شهرستان واکسن دریافت کردند و در صدد دریافت واکسن برای نیمی دیگر هستیم تا کمتر در معرض خطر کرونا باشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451135

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/451135/پاکسازی-زباله-سواحل-محمودآباد-10-روز-آینده-14-هزار-تن-جمع-آوری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com