مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

اسرائیل با کوچکترین اقدام بزرگترین سیلی را دریافت می‌کند

تاریخ انتشارجمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
کد مطلب : ۴۵۱۱۳۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: اسرائیل با کوچکترین اقدام بزرگترین سیلی را دریافت می‌کند.
۰
plusresetminus
اسرائیل با کوچکترین اقدام بزرگترین سیلی را دریافت می‌کند
به گزارش بلاغ به نقل از رامسرنوین، حجت الاسلام تسخیری در مراسم روز قدس شهرستان رامسر اظهار کرد: خداوند متعال معراج پیامبر را از یک مکان پاک مسجد الاحرام به مکان دیگری در مسجد الاقصی قرار داد. 

وی افزود:این دو مکان مقدس که قبله گاه مسلمانان و محل نزول و عروج انبیا نیز بوده اند امروزه اطرافشان را افرادی پست حضور داشته و مدعیانی میباشند که میگویند ما منطقه را حکمرانی میکنیم. 

تسخیری گفت:قبله گاه مسلمانان بیت الاحرام و مسجد الاقصی مکانی پاک برای دوری از ظلم ، جنایات و پایگاه مبارزه با ظلم و فساد میباشد نه محل حضور ظالمان و فاسدان که جهان را درگیر خود نمایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران تصریح کرد:امروزه آل سعود و آل یهودی که این دو خانه مقدس را احاطه نموده اند نه فقط به مردم همان منطقه بلکه بر مردم دنیا ظلم میکنند.
 
وی با بیان اینکه مسجد الاحرام و مسجد الاقصی فقط برای مردم همان منطقه نیست گفت:این دو خانه ، خانه مسلمین و پناهگاه انسانیت و بشریت است که به زودی آزاد خواهند شد.

وی افزود:آل سعودی ک با تفکر اسرائیلی و آمریکایی مدعی کلید داری کعبه و خانه خداست با آن همه جنایت در سوریه ، عراق و یمن و همچنین اقدامات نابخردانه آل سعود در منطقه برای تضعیف جهان اسلام در حال فروپاشی بوده و شاهد هستید که ذلیلانه در حال از دست دادن پایگاه های مهم خود چه در داخل و چه در بیرون عربستان است.

تسخیری بیان داشت:آن ها که آمده بودن یمن را دو هفته ای تصاحب نمایند الان پنج سال است که در این منجلاب دست پا میزنند و با زبان فارسی از ایران مقتدر تقاضا کمک میکنند تا نجات پیدا کنند. 

وی افزود:آل سعودی که دارای تفکر یهودی است حال آن اسرائیلی ها و آمریکایی ها پشت او را خالی کرده اند و در حال نابودی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه اسرائیل یک غده سرطانی منطقه است گفت:اسرائیلی که شعار نیل تا فرات سر میداد ، نقشه مار برای منطقه میکشید و تمام کشورها منطقه را روی کاغذ تفکیک کرده بود و به پشتوانه آمریکا به منطقه حمله و کشورهایی را تحت فشار خود قرار داد بود حال خود را در پشت دیوارها بزرگ فلسطین اشغالی مبحوس کرده است. 

وی همچنین گفت:اسرائیل امروزه در مهم ترین مقرهایش شاهد انفجارهای موشک جبهه مقاومت است.

این مسئول تصریح کرد:هماهنطور ک رهبر معظم انقلاب چند سال پیش فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده نخواهد دید امروزه با دستان خود مرگ خود را نزدیکتر کرد. 

تسخیری با بیان اینکه اسرائیل با ذلت در میان مردم خود و منطقه نگاه میشود اظهار نمود:اسرائیل دولتی ضعیف را دارا میباشد که نمیتواند مهم ترین پایگاهایش را مهار کند، امروزه نه پدافندش پدافند برای مقابله با موشک های جبهه مقاومت است نه اقتدارش برای حمله به دیگر مناطق اوست. 

وی گفت:این رژیم صهیونیستی امروزه با کوچکترین اقدام بزرگترین سیلی را دریافت میکند این با همت جبهه مقاومت و مردان میدان است که عرصه را برای اسرائیل و همچنین برای کسانی که فرمانبران و نوکران رژیم صهوینستی هستند اثبات شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲