تاریخ انتشارجمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۴۵۱۱۲۴
امام جمعه زیراب با بیان اینکه خانواده آل سعود دست پرورده انگلیسی‌ها هستند، گفت: امروز قبله اول و دوم مسلمانان در اسارت صهیونیست‌ها قرار دارد.
۰
plusresetminus
امروز قبله اول و دوم مسلمانان در اسارت صهیونیست‌ها قرار دارد
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زیراب اظهار کرد:خداوند به ما امر کرد که بیماران را دعا کنیم که شفای بیماران کرونا و بیماری‌های خاص در ماه مبارک رمضان مورد نظر بود.
 
وی افزود: امیدوارم به روزی برسیم که همه ملت یک بیمه داشته باشند و پوشش عالی یک بیمه و عدم پوشش بیمه دیگر و تفاوت خدمات در مطب‌های مختلف ناعدالتی است.
 
امام جمعه زیراب با گرامیداشت هفته هلال احمد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی، افزود:روز شیخ کلینی روز اهل‌بیت(ع) و روز حدیث است.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: لغو امتیاز تنباکو به فتوای میرزایی شیرازی نائب امام زمان است و هر جا تبعیت از دین باشد باعث افتخار و شکست دشمنان اسلام است.
 
رضایی تاکید کرد: امام راحل روز قدس را تنها روز فلسطین نمی‌دانند بلکه آن را روز حیات اسلام می‌داند و روز مقابله مستضعفان با مستکبران عالم است.
 
وی با بیان اینکه ریشه ظلم به مسلمانان در دهه‌های اخیر توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی ایجاد است، افزود:امروز قبله اول و دوم مسلمانان در اسارت صهیونیست‌ها قرار دارد.
 
امام جمعه زیراب تصریح کرد:خانواده آل سعود دست پرورده انگلیسی‌ها هستند امروز روز قدس و روز کعبه و روز فریاد بر سر مستکبران است.
 
این مسئول تاکید کرد:تنها نظام جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه در برابر مستکبران ایستاده است و از ابتدای تولد این نظام، همه مستکبران دست به دست هم دادند و با انقلاب اسلامی مقابله کردند و ۶ ماه‌های آنان برای سقوط انقلاب اسلامی به بیش از ۴۰ سال رسید.
 
رضایی در پایان با بیان اینکه حضور در انتخابات و انتخاب درست از اوجب واجبات است، افزود: حضور حداکثری در انتخابات باعث می‌شود که در جهان حرف برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲