تاریخ انتشارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۰
کد مطلب : ۴۵۱۱۱۷
در آستانه روز جهانی قدس نمایندگان مردم شریف شهرستانهای قائمشهر، سوادکوه، جوییار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در خانه ملت با ارسال پیام های جداگانه‌ای رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
۰
plusresetminus
پیام نمایندگان قائم شهر و سوادکوه در خانه ملت به‌مناسبت روز قدس
به گزارش بلاغ، در آستانه روز جهانی قدس نمایندگان مردم شریف شهرستانهای قائمشهر، سوادکوه، جوییار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در خانه ملت با ارسال پیام های جداگانه‌ای رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در آستانه روز جهانی قدس کیوان کیوان مرادیان پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

در متن پیام آمده: روز جهانی‌قدس این یادگار تاریخی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در سالهای متوالی به صحنه اتحاد ، مقاومت و ستیز بی امان همه مسلمانان جهان علیه رژیم اشغالگر قدس و حامیان جهانخوارش بدل ساخته است به حق نماد بیداری ، آگاهی و ظلم ستیزی همه پیروان راستین اسلام ناب محمدی ( ص ) بشمار می آید .

ضمن گرامی داشت این روز حماسی و تاریخی و درود بی پایان به همه شهیدان راه آزادی قدس آرزو میکنم در سایه اتحاد خلل ناپذیر و مبارزه بی امان همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان شاهد از هم گسستن زنجیره های اسارت این سرزمین و خاصه قدس شریف و پایان رنج ها و زخم های برادران دینی خود در همه جای جهان و بویژه برادران و خواهران فلسطینی باشیم.

 همچنین کمال علیپور خنکداری دیگر نماینده مردم شهرستانهای قائمشهر، سوادکوه، جوییار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در خانه ملت پیام خود را شرح ذیل تصریح کرد:

یکی از یادگارهای ماندگار و مهم معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) روز جهانی قدس می باشد که در آن رویارویی حق با باطل و دفاع از مستضعفین عالم به نمایش گذاشته می شود و مشت های گره کرده از سرتاسر عالم علیه رژیم غاصب صهیونیستی بسیج می شوند.

نظام مقدس اسلامی در طول سالهای پس از انقلاب همواره رهبری جبهه مقاومت در برابر جریان باطل را عهده دار بوده و مردان مردِ میدان با هدیه خون خود توانستند در برابر باطل ایستادگی نمایند و همانند مقتدای خویش اباعبدالله الحسین علیه السلام در برابر ظلم و ستم تن به ذلت ندادند.

یقینا مسلمین و آزادگان جهان هیچ گاه از مبارزه برای برتری حق دست نکشیده و این مبارزه و حق جویی تا ظهور حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ادامه خواهد یافت .

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲