تاریخ انتشارجمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳
کد مطلب : ۴۵۱۱۱۳
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه سپاه به عنوان سرباز انقلاب در جاهایی که بتواند مشکلی از شرکت های تولیدی رفع کند، حاضر است، گفت: سپاه در کنار شرکت های تولیدی و حمایت کننده تولیدکنندگان است.
۰
plusresetminus
سپاه با تمام ظرفیت‌ از تولیدکنندگان داخلی حمایت می‌کند
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در راستای حمایت و تقدیر از شرکت‌های فعال و موفق تولیدی به منظور تحقق شعار سال و نیز برداشتن گام‌های اثرگذار از پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها در بازدید از شرکت تولیدی نمونه آنتی بیوتیک سازی مرکز استان ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، با اشاره به رسالت شرکت های تولیدی گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب هرکاری که موجب ایستادگی در مقابل استکبار می شود، آن کار جهادی است.
 
فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که شرکت تولیدی  آنتی بیوتیک سازی در حوزه داروسازی، باعث افتخار مازندران است، افزود: یکی از مشکلات حوزه تحریم ، در بخش دارو است.
 
مسلمی با تاکید بر اینکه هرچه مشکلات مردم را با تلاش و کار جهادی کمتر بکنیم قطعا مشت محکمی را بر دهان استکبار می کوبیم، ادامه داد: این شرکت تولیدی در خط مقدم مقابله با استکبار قرار دارد.
 
فرمانده سپاه کربلا با قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان شرکت تولیدی آنتی بیوتیک سازی خاطرنشان کرد: ملت ایران به این شرکت و کارکنان آن افتخار می کند چرا که در سایه  عزم و جدیت و تخصص ، شاهد رشد و تحولی چشم گیر در بخش تولیدات این شرکت هستیم.
 
مسلمی در  ادامه سخنان خود با تصریح بر اینکه سپاه به عنوان سرباز انقلاب در جاهایی که بتواند مشکلی از شرکت های تولیدی رفع کند، حاضر است، گفت: سپاه در کنار شرکت های تولیدی و حمایت کننده تولیدکنندگان است.
 
 
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه بسیج کارگری ،کمک کار کارخانجات و تولیدکنندگان می باشد، اضافه کرد: بسیج کارگری در بهره وری و راندمان کاری شرکت ها و کارخانجات باید اثرگذار باشد.
 
مسلمی با تاکید بر اینکه راه رفع تحریم و نجات کشور از مشکلات حمایت از شرکت‌های تولیدی است گفت: ما در کشور به دنبال خودکفایی هستیم و شرکت تولیدی آنتی بیوتیک سازی یکی از آن شرکت ها است.
 
در ادامه شهرام نوری مسئول ستاد تخصصی بسیج سپاه کربلا  با اشاره به شعار سال و پشتیبانی از جامعه نخبگانی ،گفت :طبق فرموده رهبر معظم انقلاب در حمایت از نخبگان، بسیج کارگری هم برای اجرای منویات معظم له وارد میدان شد.
 
نوری با بیان اینکه شرکت آنتی بیوتیک سازی ساری در سال ۹۳ در حال ورشکسته شدن بود، خاطرنشان کرد:با تیمی که مهندس موسوی و بسیج کارگری تشکیل دادند این شرکت از ورشکستگی نجات پیدا کرد و امروزه  به سود دهی رسید و در حوزه دانشی هم رشد چشمگیری داشت.
 
 انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲