کارشناس علوم سیاسی در گفت‌وگو با بلاغ:

جبهه مقاومت سبب دلگرمی مسلمانان فلسطین شده است

تاریخ انتشارجمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۵۱۱۰۷
کارشناس علوم سیاسی گفت: جبهه مقاومت سبب دلگرمی مسلمانان فلسطین و دیگر کشورها شده و هم نیروی مقاومت رزمندگان فلسطین را بیش از پیش افزوده است.
۰
plusresetminus
جبهه مقاومت سبب دلگرمی مسلمانان فلسطین شده است
محسن خاکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ؛ با بیان اینکه حدود ۷۴ سال قبل (۱۹۴۶_۷ میلادی) اولین حمله به سرزمین مسلمانان فلسطین توسط یهودیان صهیونیسم با پشتیبانی استکبار جهانی و کشورهای انگلستان و عربستان و... آغاز شد، اظهار کرد: در این هجمه مردمان مسلمان از سرزمین خود رانده و اول قبله مسلمین نیز به اشغال نیروهای مهاجم در آمد.

وی با اشاره به اینکه اجرای احکام اسلامی، محدود به یک شهر، قوم، قبیله و کشور نیست، افزود: احکام اسلامی در تمام جهان باید حاکم شود بنابراین در سطح جهان هرگاه به مسلمانان ظلمی وارد آید، رهبری جهانی اسلام در هر کجای کره خاکی زمین که باشد، هم در مقابل ظالمین می‌ایستد و هم امر به مبارزه می‌کند.

کارشناس علوم سیاسی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره)، سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت نشناخت و همواره به از بین بردن این رژیم منحوس تاکید داشتند.

خاکزاد ادامه داد: رژیم صهیونیسم با به‌خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی‌دفاع و ویران کردن کاشانه‌های مسلمانان فلسطین، عزم خود را برای عدم وجود مسلمان در آن منطقه راسخ و از هیچ ظلمی هم دریغ نورزیده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، معمار کبیر انقلاب، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نام نهادند که با اسقبال کشورهای منطقه مواجه شد و در این روز مسلمانان جهان، برای حمایت از مظلومین فلسطین به اجتماعات خیابانی می‌پیوندند و انزجار خویش را از رژیم غاصب اعلام و اظهار می‌دارند.

این کارشناس علوم سیاسی یادآور شد: هم امام رحمه الله علیه و هم رهبر حکیم انقلاب، همواره خطر حضور اسرائیل را در منطقه به جهانیان گوشزد کرده‌اند و از عموم مسلمانان خواسته که دست یهودیان صهیونیسم را از منطقه کوتاه کنند.

خاکزاد اظهار داشت: این پیام و یاری ایران اسلامی در جبهه مقاومت موجب دلگرمی مسلمانان فلسطین و دیگر کشورها شده و هم نیروی مقاومت رزمندگان فلسطین را بیش از پیش افزوده است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف انقلاب اسلامی‌ آزاد سازی قدس شریف است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در مناسبت‌های مختلف، بارها بر این موضوع تاکید کرده و چون امام راحل، نظر بر از بین رفتن رژیم غاصب اسرائیل دارند و مردمان کشور اسلامی ایران نیز به تبعیت از امر ولایت، روزی قدس شریف و قبله اول مسلمین را از چنگ صهیونیسم آزاد خواهند کرد.

این کارشناس علوم سیاسی با بیان اشاره به این نکته مهم که چگونه عده‌ای یهودی با تفکر سلطه طلبی توانستند فلسطین را اشغال کنند، افزود: واضح است اگر حمایت نظامی و اقتصادی آمریکا و انگلیس و کشور عربستان نبود، هرگز آن یهودیان موفق به این حملات نمی‌شدند.

خاکزاد در پایان گفت: بر مسلمانان جهان و به‌خصوص ایرانیان عزیز واجب است تا ضمن شناخت دشمن و رصدِ تفکر آنان، در مقابله با ظلم لحظه‌ای متوقف نشوند چراکه مردم ما شاگرد کلاس رزم حاج قاسم سلیمانی‌اند و جز اطاعت از ولایت انگیزه‌ای ندارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲