تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۴۵۱۰۹۶
خالد قدومی گفت: بعد از شهادت حاج قاسم شاهد بودیم که سردار قاآنی جبهه مقاومت را حمایت کرده اند و این حمایت تا به امروز ادامه دارد.
۰
plusresetminus
سردار قاآنی؛ ادامه دهنده مسیر حاج قاسم در حمایت از فلسطین / ایران شریک حقیقی مقاومت فلسطین است
به گزارش بلاغ، «خالد قدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران در گفت و گویی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی در حمایت از مسئله فلسطین بیان کرد: تهران مسئله فلسطین و قدس را یک تکلیف دینی و الهی می داند به همین دلیل با جبهه مقاومت پیوندی محکم دارد‌؛ این پیوند نه امروز بلکه از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفته و تا کنون ادامه یافته است. ضمن آنکه به دلیل اقدامات عملی تهران در حمایت از فلسطین می توان آن را شریک حقیقی و واقعی مقاومت فلسطین دانست.

خالد قدومی در ادامه با تاکید بر نقش سردار سلیمانی در حمایت از مقاومت منطقه مطرح کرد: سردارسلیمانی حقیقتاً افزون بر شخصیت نظامی شان یک برادر بزرگ برای مقاومت بودند و نقشی برجسته در مسیر تکامل جزئیات و عناصر مقاومت در فلسطین ایفا کردند. ضمن آنکه این سردار شهید تجربیات خود را در عرصه نظامی و میدانی در طریق مقابله با رژیم صهیونیستی به دوستان خود در مقاومت غزه و فلسطین انتقال دادند.

سردار قاآنی؛ ادامه دهنده راه سردار سلیمانی

نماینده جنبش حماس با بیان اینکه سردار قاآنی پس از شهید حاج قاسم سلیمانی مسیر مقاومت را با قوت ادامه می‌دهد، تصریح کرد: بعد از شهادت حاج قاسم شاهد بودیم که سردار قاآنی جبهه مقاومت را حمایت کرده اند و این حمایت تا به امروز ادامه دارد.

قدومی تاکید کرد: سردار سلیمانی اعتقاد راسخ به آرمان قدس و فلسطین داشت و اقدامات ایشان در منطقه علیه دشمن صهیونیستی آنقدر موثر و عملی بود که دشمن برای شهادت وی جشن گرفت.

حاج قاسم در حمایت از جبهه مقاومت نقش سیستماتیک داشت

 وی ادامه داد: حاج قاسم در حمایت از جبهه مقاومت یک نقش سیستماتیک داشت حتی بعد از شهادت ایشان این نقش به برکت خون شهید و شهدای همراه شان پررنگ‌تر و توسط سردار سلیمانی به جانشین و همراهان ایشان و مقاومت فلسطین منتقل گردید، لذا ما مطمئن هستیم که این مسیر ادامه خواهد داشت و نهایتاً به سمت نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آزادی قدس شریف منجر خواهد شد.

قدومی گفت: ایران و جبهه مقاومت در مواجهه با دشمن مشترک اسلام و انسانیت یعنی رژیم صهیونیستی و نیروهای استکبار در منطقه به منزله یک خانواده اند لذا امروز دشمن صهیونیستی تنها یک تهدید برای فلسطینی ها نیست بلکه تهدید علیه تمام کشورهای اسلامی است. این اتفاقات امنیتی رخ داده در منطقه بخصوص در ایران نیز مانند ترور دانشمندان هسته‌ای و انفجار در تاسیسات هسته ای ایران گویای این مسئله است که رژیم جعلی صهیونیستی در ورای این جرایم قرار دارد.

موفقیت بالای جبهه مقاومت؛ مرهون ایستادگی نیروهای مقاومت

وی در ادامه تصریح کرد: جبهه مقاومت؛ امروز یک مدل و نمونه‌ ایستادگی را در مواجهه با هجمه و سلطه هژمونی آمریکایی صهیونیستی در منطقه رسم کرده‌اند و موفقیت بالای جبهه مقاومت در منطقه نیز مرهون همین ایستادگی است.

نماینده جنبش حماس در ادامه توضیح داد: بر اثر ایستادگی جبهه مقاومت در سال ۲۰۰۰میلادی اسرائیل مجبور به خروج از لبنان شد. در سال ۲۰۰۵ در غزه نیز رژیم صهیونیستی با فشار مقاومت و تحمل تبعات و تلفات اقتصادی و امنیتی، بدون هیچ شرطی مجبور به خروج از نوارغزه شد. این اتفاق در سال ۲۰۰۶ در جنوب لبنان نیز تکرار شد و حزب الله و مردم لبنان با مقاومت دلاورانه توانستند حمله رژیم صهیونیستی را شکست دهند. در سال های ۲۰۰۸، ۲۰۰۹، ۲۰۱۲و ۲۰۱۴ نیز مقاومت فلسطین موفق شد با هجمات و جرایم رژیم جعلی و کودکش اسرائیلی مقابله کند.

خالد قدومی در پایان خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مقاومت فلسطین توانسته اند در مواجهه با جنایت های رژیم صهیونیستی به طور عملی پیشرفت کنند و این به دلیل پیوند با مولفه های مقاومت در منطقه مانند جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲