مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران اعلام کرد

اقامه نماز جمعه فردا در 7 شهر مازندران

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۴۵۱۰۹۱
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در شهرهای مازندران خبر داد و گفت: نماز جمعه فردا تنها در هفت شهر استان که دارای وضعیت زرد کرونایی هستند، اقامه می‌شود.
۰
plusresetminus
اقامه نماز جمعه فردا در 7 شهر مازندران
حجت الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در  شهرهای مازندران خبر داد.

وی افزود:  نماز جمعه این هفته، 17 اردیبهشت‌ماه در غالب شهرهای  مازندران که بنا بر اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا، عمدتا دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی هستند، برگزار نمی‌شود.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران خاطرنشان کرد: بنا بر آخرین تصمیمات ستاد استانی کرونا و با توجه به وضعیت شهرها بر اساس شیوع این ویروس، نماز جمعه فردا تنها در هفت شهر استان که دارای وضعیت زرد کرونایی هستند، اقامه می‌شود.

این مسئول اعلام کرد: نماز جمعه این هفته 17 اردیبهشت‌ماه در شهرهای کیاکلا مرکز شهرستان سیمرغ، سورک مرکز شهرستان میاندرود، کلاردشت، پل سفید و زیرآب در شهرستان سوادکوه، شیرگاه در شهرستان سوادکوه شمالی و فریدونکنار اقامه می‌شود.

انتظاری متذکر شد: بدیهی است نمازگزاران در این شهرها می‌بایست با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و حفظ نکات بهداشتی در مصلی‌های نماز جمعه حضور یابند.

گفتنی است پس از چند هفته ممنوعیت سراسری نماز جمعه در تمامی شهرهای مازندران، خوشبختانه با تعدیل شرایط در برخی از شهرستان‌ها، امکان اقامه نماز جمعه در چند شهر میسر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲