کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقادهای تند ترامپ از فیسبوک، توئیتر و یوتیوب

16 ارديبهشت 1400 ساعت 10:32

بلاغ نیوز : بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.


به گزارش بلاغ‌نیوز به نقل از  ایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد، پیش‌تر هیات نظارت فیسبوک تصمیم گرفت تا ممنوعیت فعالیت دونالد ترامپ در این شبکه اجتماعی را که ژانویه بعد از شورش کنگره اعمال شده بود، تایید کند.

ترامپ /  توییتر
رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با انتقاد از فیسبوک، توئیتر و گوگل بابت ممنوع کردن فعالیتش در پلتفورم‌هایشان، اقدامات آنها را «مایه خجالت و فضاحت کامل» دانست. او این رسانه‌ها را «شرکت‌های رسانه اجتماعی فاسد» خواند و گفت آنها باید بابت کارشان «بهای سیاسی» پرداخت کنند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا گفت: آزادی بیان از رئیس جمهور ایالات متحده گرفته شده زیرا دیوانگان چپ رادیکال از حقیقت می‌ترسند اما حقیقت به هر حال از راه می‌رسد، بزرگ‌تر و قوی‌تر از پیش. مردم کشورمان این را تحمل نمی‌کنند! این شرکت‌های رسانه اجتماعی فاسد نباید بار دیگر اجازه پیدا کنند که فرایند انتخاباتی ما را ویران و نابود کنند.

 
در همین حال هیات نظارت فیسبوک، پیام‌های ترامپ را «همراه با خطر آسیب رساندن واضح و فوری» توصیف کرده و گفت او اقدامات خشونت‌بار معترضانی که شش ژانویه به کنگره حمله کردند «مشروع می‌داند.»
این هیات همچنین از فیسبوک بابت اعمال تعلیق «نامحدود» علیه ترامپ انتقاد کرد و گفت به چنین چیزی در قوانین این پلتفورم رسانه اجتماعی اشاره نشده است. این هیات نظارت تاکید کرد که فیسبوک باید سرنوشت حساب کاربری ترامپ را ظرف شش ماه مطابق با قوانین خودش مشخص کند.
 
ترامپ بارها تعلیق و ممنوعیت فعالیش در شبکه‌هایی همچون توئیتر، فیسبوک و یوتیوب را تلاشی برای ساکت کردن خودش و حمله به آزادی بیان در آمریکا توصیف کرده است. او از هوادارانش خواسته تا از این پلتفورم‌ها خارج شوند و قول داده تا رسانه خودش را برای ارتباط با حامیانش راه‌اندازی کند.




*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 


کد مطلب: 451082

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/451082/انتقادهای-تند-ترامپ-فیسبوک-توئیتر-یوتیوب

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com