معاون جهاد کشاورزی مازندران خبر داد

14 هزار تن نهاده دامی در راه مازندران

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۵۱۰۴۹
سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه 6 هزار تن جو و 8 هزار تن ذرت به مازندران تخصیص یافته است که طی روزهای آینده تحویل استان می‌شود؛ گفت: توزیع نهاده‌ها طی هفته آتی میان تعاونی‌های سراسر استان آغاز می‌شود.
۰
plusresetminus
14 هزار تن نهاده دامی در راه مازندران
مسعود احمدی حاجی در گفت‌وگو با بلاغ در خصوص آخرین اقدامات برای مرتفع کردن کمبود نهاده‌های دامی این روزها در مازندران که موجب گلایه دامداران طی هفته‌های اخیر شده است، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، سهمیه تخصیص یافته در راه مازندران است.

وی افزود: تخصیص نزدیک به 14 هزار تن نهاده دامی به مازندران اعلام شده است که به زودی به مازندران تخصیص و تحویل داده می‌شود.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، خاطرنشان کرد: 6 هزار تن جو و 8 هزار تن ذرت به مازندران تخصیص یافته است که طی روزهای آینده تحویل استان می‌شود.

این مسئول ادامه داد: پس از تخصیص، متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه بازرگاه، اقدام به خرید کنند.

احمدی حاجی بیان کرد: قیمت‌ها کماکان به نرخ قبلی است و تاکنون افزایش قیمتی طی سال جاری اعلام نشده است.

وی با اشاره به قیمت 1800 تومانی هر کیلو جو، عنوان کرد: البته کمی افزایش قیمت در خصوص ذرت لحاظ شده است که قیمت این نهاده را به کیلویی 1900 تومان رسانده است.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، تصریح کرد: این میزان سهمیه جدید برای تامین نیاز دامداران سنتی و سبک استان به استان تخصیص داده شده است که نیمی از آن جهت تولید منسانتره و مابقی در اختیار شرکت تعاونی‌های سراسر استان قرار می‌گیرد.

این مسئول تاکید کرد: توزیع نهاده‌ها طی هفته آتی میان تعاونی‌های سراسر استان آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این مراکز، نسبت به خرید و تحویل نهاده‌های مورد نیاز اقدام کنند.

احمدی حاجی متذکر شد: تقاضا برای سهمیه جدید داده شده و بنا است این میزان سهمیه از طریق گمرک و بندر امام خمینی (ره) تامین و در اختیار مازندران قرار داده شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲