معاون هواشناسی مازندران هشدار داد

باد و سامانه سرد بارشی در راه مازندران

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۴۵۱۰۱۵
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: آسمان استان از فردا عصر تا شنبه هفته آینده با وزش باد نسبتا شدید، افزایش ابر، رگبار، رعد و برق همراه است.
۰
plusresetminus
باد و سامانه سرد بارشی در راه مازندران
به گزارش بلاغ، احمد اسدی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز شاهد افزایش دما در استان بوده به طوری که شهرستان آمل با بیشنه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد، گرمترین شهر مازندران گزارش شده است.

وی افزود: از اواسط فردا شاهد وزش باد‌های نسبتا شدید، افزایش ابر، رگبار‌های پراکنده بوده و به تدریج تا شنبه هفته آینده ۱۸ اردیبهشت علاوه بر کاهش دما و افزایش ناپایداری ها، جمعه شب و شنبه شاهد بارندگی در سطح مازندران خواهیم بود.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به بارش رگبار همراه با رعد و برق و صاعقه به ویژه در ارتفاعات توصیه کرد: در این مدت از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها، صعود کوهنوردان به ارتفاعات و چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق مرتفع خودداری شود.

اسدی با بیان اینکه یکشنبه هفته آینده، به طور موقت از میزان ناپایداری‌ها کاسته و شاهد جوی پایدار در مازندران هستیم تصریح کرد: دریای خزر تا ظهر فردا دارای موج کوتاه و از عصر مواج است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰