تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۴۵۱۰۰۵
بلاغ نیوز : بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ‌نیوز به نقل از همشهری آنلاین، دو شب قبل یکی از خبرنگاران زنجان مطلبی در فضای مجازی مبنی بر بازداشت مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی در شهر زنجان منتشر کرد.
حافظ باباپورکه پیش از این، مدیرکل بنیاد مسکن در استان زنجان بود در واکنش به این خبر گفت: انتشار این خبر، تهمت محسوب شده و من تمامی این روزها سر کار خود در بنیاد مسکن آذربایجان شرقی حاضر شده و تنها دیروز در حد چند ساعت برای ارائه توضیحاتی به دفتر دادستانی زنجان احضار شدم که این امر به معنای دستگیری نیست.
وی با ارائه جزئیاتی در این باره گفت: حدود ۳.۵ سال در بنیاد مسکن و چهار سال در سازمان مسکن و شهرسازی و پس از ادغام در راه و شهرسازی زنجان مسئولیت داشتم وبرخی اقدامات صورت گرفته که نیاز به توضیح داشت.
 
بنا به پیگیری‌های خبرنگار همشهری آنلاین در تبریز ، تعدادی از پایگاه های خبری و پیچ‌های خبری در فضای مجازی بدون تحقیق و تنها با استناد به مطلبی در فضای مجازی اقدام به نشر گسترده خبر بازداشت این مدیر کل کرده بودند.
این شایعه با توجه به فعالیت‌های گسترده بنیاد مسکن درروستاهای استان به ویژه در مناطق سیل زده و زلزله زده و اجرای طرح‌های هادی روستایی بازتاب گسترده‌ای داشت.






*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴