رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی خبر داد

کمک بیش از ۴ میلیارد تومانی خیران به نیازمندان

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۸
کد مطلب : ۴۵۰۹۷۸
رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی گفت: مردم خیر و نوع دوست سوادکوه شمالی سال گذشته بیش از ۴میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.
۰
plusresetminus
کمک بیش از ۴ میلیارد تومانی خیران به نیازمندان
علیرضا عابدی فیروزجائی در گفت و گو با بلاغ اظهار کرد: سال گذشته مردم خیر و نوع دوست این شهرستان بیش از چهارمیلیارد تومان از طریق اکرام و محسنین، زکات، مراکز ۱۵گانه نیکوکاری در بخش‌ها درمان، تحصیلی و فرهنگی، معیشت؛ مسکن و... به نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت پوشش نیازمند این شهرستان کمک کرده اند.

عابدی افزود: دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه به منظور رفع محرومیت، با مشارکت خیران، تعامل ادارات و نهاد‌ها در تحقق اهداف و ترویج فرهنگ احسان و انفاق است.

وی گفت: در این شهرستان ۲۰۴نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین تحت حمایت هستند که از حمایت‌های مادی و معنوی ۱۹۸۴حامی نیکوکار بهره‌مند می‌شوند و حامیان مبالغی را مستقیم بحساب این افراد واریز می‌کنند.

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی با اشاره به سرانه دریافتی ماهیانه فرزندان نیازمند شهرستان گفت: هر ماه خانواده‌های ایتام ۳۵۰هزار تومان و خانواده محسنین ۱۵۰هزار تومان از سوی حامیان مساعدت می شوند که امیدواریم با کمک حامیان این سرانه افزایش یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این شهرستان ۵۲۵۴مشترک صندوق صدقات خانگی هستند که مردم نیکوکار شهرستان، سال گذشته بیش از ۱۶۰میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند.

وی یاد آور شد: خیران و مردم نوع دوست شهرستان بیش از یک میلیارد تومان در بخش زکات مستحبی نیز طی سال گذشته مساعدت داشته اند.

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی با بیان اینکه در سوادکوه شمالی ۳۵۴ دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات فرهنگی این نهاد بهره مند هستند، بیان کرد:  ۱۷۰ دستگاه گوشی هوشمند با هدف تداوم تحصیل دانش آموزان  و دانشجویان در بستر فضای مجازی به جهت تعطیلی موقت مدارس در پی شیوع کرونا، به دانش آموزان و دانشجویان این شهرستان اهدا شد.

عتبدی با قدر دانی از همراهی خیران افزود: ۱۳۵۴خانوار در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲