تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۴۵۰۹۷۲
بلاغ نیوز : بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ‌نیوز به نقل از تسنیم، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ با اعلام خبر بازداشت چند گروه از اوباش در تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ موفق به بازداشت چند گروه از اوباشی شدند که در محلات مختلف پایتخت اقدام به نزاع و اوباش‌گری می‌کردند.
وی افزود: در یکی از این پرونده‌ها دو نفر از عاملان درگیری روز گذشته با کری‌خوانی در فضای مجازی به همراه  نوچه‌هایشان به سه‌راه گلشن مراجعه کرده و پس از درگیری از محل گریخته و مصدومان به بیمارستان منتقل شده بودند.
وی تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم اصلی پرونده در حوالی خیابان مولوی، مخفیگاه ۱۰ نفر از عاملان این درگیری نیز شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی متهمان در چند عملیات  دستگیر شدند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان نیز ۶ قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح جنگی کشف شد، متهمان سابقه‌دار بودند و به دفعات با همین عنوان شرارت دستگیر شده بودند.
 
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در پرونده دیگر ۳ شرور با مراجعه به منطقه خانی‌آباد، در آنجا درگیری ایجاد کرده و ضمن زخمی کردن چند نفر با چاقو، باعث نقص عضو فردی از ناحیه زانوی پا شده بودند که این افراد نیز بازداشت شدند.
ذوالقدری ادامه داد: گروه دیگری از اوباش هم از شهریار به تهران آمده و با نارنجک‌های دست‌ساز، خودروی شهروندان را تخریب کردند که آنها نیز بازداشت و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.
 
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم، خط قرمز پلیس است، متذکر شد: در سال جاری با برنامه‌ریزی ویژه، اقدام به شناسایی و کنترل اوباش کردیم و افرادی را که در نزاع‌های جمعی، شرارتها و اخلال در نظم عمومی فعالیت داشتند، در بانک اطلاعاتی خود قرار دادیم.
وی خاطرنشان کرد: اقدامات اوباش‌گرانه و کری‌خوانی‌های اوباش در فضای مجازی نیز توسط مرکز رصد پلیس امنیت، رصد می‌شود و با افرادی که بخواهند در فضای مجازی تهدید، فحاشی، ایجاد رعب و وحشت و با سلاح سرد یا گرم قدرت‌نمایی کنند، با شدت برخورد می‌کنیم.






*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما