کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جذب سرمایه‌گذار در منطقه ویژه اقتصادی بانه

13 ارديبهشت 1400 ساعت 17:58

بلاغ نیوز : بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.


به گزارش بلاغ‌نیوز به نقل از همشهری آنلاین : هدف این همایش یک‌روزه،  ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان به صورت جامع و کامل به سرمایه‌گذاران خارجی است.
 وی افزود: بر ضرورت قابل اجرا بودن فرصت های سرمایه گذاری تاکید کرد و گفت: در این همایش علاوه بر ارائه فرصت‌های مطالعه و تدوین شده از سوی استان،  باید عناوین کلی فرصت های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بانه را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داد تا آنها نیز بررسی و پیشنهادات خود را مطرح کنند.
جعفری ادامه داد: در برنامه‌ریزی این همایش باید میز هماهنگی و همفکری تدوین شود تا امکان تبادل نظر و کسب اطلاعات دقیق درباره فرصت‌های سرمایه گذاری در اختیار سرمایه گذاران اقلیم قرار گیرد.

 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار افزود: اولویت این همایش جذب سرمایه‌گذاران اقلیم کردستان برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بانه و بعد در سایر مناطق استان است.
جعفری اضافه کرد: تعداد ۹ طرح صنایع تبدیلی کشاورزی، ۱۲ طرح صنعتی و پتروشیمی و ۱۵ طرح مورد تایید سازمان خدمات سرمایه‌گذاری استان، آماده ارائه در این همایش برای جذب سرمایه‌گذار است.






*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 


کد مطلب: 450967

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/450967/جذب-سرمایه-گذار-منطقه-ویژه-اقتصادی-بانه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com