تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۴۵۰۹۶۶
بلاغ نیوز : بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ‌نیوز به نقل از همشهری آنلاین : ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با پولشویی، فرارهای مالیاتی و دیگر جرائم اقتصادی، با هماهنگی با مقام قضایی و همکاری بانک‌های استان نسبت به کنترل حساب یکسال اخیر افراد زیر ۱۵ سال اقدام کردند.   
وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی در جریان بازرسی‌های انجام شده، به حساب کودک ۴ ساله‌ای برخورد کردند که گردش مالی حساب یکسال اخیر وی حدود ۳۲ میلیارد تومان بود.  
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: ماموران در گام بعدی به سراغ افتتاح کننده حساب که پدر کودک بود، رفته و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این شخص برای صادرات کالا از بازارچه های مرزی از حساب پسرش استفاده و برای فرار از پرداخت مالیات آن را به اداره مالیات معرفی نکرده است.  
 
 جاویدان خاطرنشان کرد: این شخص پس از لو رفتن پولشویی ۳۲۰ میلیارد تومانی خود و با هماهنگی مقام قضایی برای انجام امور مالیاتی به اداره کل مالیاتی استان معرفی شد.  
وی در پایان مبارزه با جرائم اقتصادی را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه اعلام و بر مبارزه قاطعانه با مجرمان اقتصادی تاکید کرد.






*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴