تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۵۰۹۶۱
بخشدار لاریجان از شروع فاز دوم گازرسانی در لاریجان خبر داد و گفت: پیمانکار با فراهم کردن ماشین آلات آماده کار هستند.
۰
plusresetminus
آغاز فاز دوم گازرسانی در لاریجان آمل
یونس حیدری در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به بارش شدید باران در لاریجان اظهار کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی شاهد بارش باران و سیلاب بودیم که غالب روستاها دچار مشکل و بسته شدن راه جاده شدند.

وی بیشترین خسارت را در منطقه امیری دانست و اظهار کرد: با قطع شدن درخت روی ابراه را گرفت و بسته شد به همین خاطر مسیر اب تغییر کرد و خسارت به جاده و واحدهای مسکونی زده شد.

بخشدار لاریجان ادامه داد: یک واحد مسکونی در دینام دچار مشکل شد که با وجود خانه هلال همان شب چادر زده شد و رئیس بنیاد مسکن و نماینده فرمانداری امل از خانه بازدید داشتند تا تسهیلات لازم ارائه داده شود.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی برای تردد وجود ندارد، خاطرنشان کرد: جاده ها بخش لاریجان محور اصلی و روستایی  با کمک راهداری و بخش‌خصوصی باز هستند، مشکلات متعدد برای اهالی برطرف شده است .

حیدری خاطر نشان کرد: با هشدار هواشناسی، به دهیاری، هواشناسی، شهرداری اطلاع داده شد و آمادباش بودیم و همان شب راهداری و هلال احمر حاضر بودند، برای محصولات کشاورزی و باغداری خسارتی نداشتیم.

بخشدار لاریجان تامین ماشین آلات را از مشکلات لاریجان خواند و افزود: دو مدیریت راهداری در منطقه لاریجان وجود دارد که با صحبت‌های انجام شده امیدواریم مدیریت یک واحد شود.

حیدری از شروع فاز دوم گازرسانی در لاریجان خبر داد و افزود: با اجازه دادن مدیرکل راهداری فاز دوم شروع و فاز اول گازرسانی به اتمام خواهد رسید و پیمانکار و ماشین آلات آماده کار هستند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: فاز اول از پلور تا رستوران سالاری و روستایی مانند نیاک، ایرا و..را در بر می گیرد و فاز دوم نیز از این رستوران تا تونل وانا خواهد بودکه توزیع و تغذیه گازرسانی ان شروع خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷