تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۴۵۰۹۵۹
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف وضعیت معلمان حق التدریس و پیش دبستانی خبر از جذب چهار هزار و ۲۰۰ نفر داد.
۰
plusresetminus
4200 معلم حق التدریس و پیش دبستانی به‌زودی جذب می‌شوند
به گزارش بلاغ، علیرضا سعدی پور با گرامیداشت مقام والای معلمان درباره تبدیل وضعیت معلمان حق التدریس اظهار داشت: قانون تبدیل وضعیت مربیان پیش دبستانی در استان عملی شد و این مربیان باید به دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون دو مرحله تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی و حق‌التدریس در استان انجام شد، افزود: آخرین مرحله نیز به زودی انجام می‌شود و این مربیان باید دوره‌های دانشگاه فرهنگیان را سپری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: در استان معلمان خرید خدمات آموزشی، نهضت سوادآموزی، پیش دبستانی و غیره تعیین تکلیف شدند.

سعدی پور با اظهار اینکه دوره‌های آموزشی مربیان شش ماه طول می‌کشد و با گذر از دوره نسبت به تعیین تکلیف اقدام می‌شود، افزود: تاکنون دو دوره این طرح اجرا شد.

وی درباره طرح رتبه بندی معلمان نیز گفت: این طرح پس از تصویب در مجلس و با ابلاغ شیوه نامه اجرایی در سال جاری عملیاتی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به رفع موانع اعتباری رتبه بندی معلمان گفت: به زودی شیوه نامه این طرح تصویب و ابلاغ می‌شود.

سعدی پور با اظهار اینکه سهمیه استان در جذب مربیان پیش دبستانی، خدمات آموزشی و نهضت سوادآموزی چهار هزار و ۲۰۰نفر است، این سهمیه را در کشور ۸۸هزار نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲