BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بلاغ نیوز - مهلت مجدد برای ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهلت مجدد برای ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی

13 ارديبهشت 1400 ساعت 10:14

بلاغ نیوز : بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.


به گزارش بلاغ‌نیوز به نقل از ایلنا، ‌سعید هاشمی نظری ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: برای افرادی که موفق به ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph. D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی نشده‌اند مهلت مجددی از روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت تا روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

آزمون استخدامی
وی افزود: داوطلبان در این مهلت فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp. ir نسبت به ثبت نام جدید و یا ویرایش اطلاعات ثبت نام قبلی خود اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph. D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی در روزهای سوم، چهارم و پنجم تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. تاکنون بیش از ۱۳ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.






*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 


کد مطلب: 450941

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/450941/مهلت-مجدد-ثبت-نام-آزمون-دکتری-تخصصی-علوم-پزشکی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com