کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

تکلیف بزرگ در انتخابات، انتخاب درست با حضور حداکثری است/ نباید فریب دو قطبی‌ها را خورد

13 ارديبهشت 1400 ساعت 10:46

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: ما تکلیف بزرگی در ۲۸ خرداد بر دوش خود داریم چراکه در انتخابات اگر انتخاب درست و با حضور حداکثری شکل نگیرد بدانید خیانت‌هایی اتفاق می‌افتد که ما امروز چشمه‌هایی از آن را می‌بینیم، نباید فریب این دوقطبی‌ها و بازی‌های سیاسی را خورد نکند ما را وسط دو قطبی میدان و دیپلماسی ببرند و ناگهان متوجه شویم این وسط حوادث دیگری اتفاق افتاده است.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری در جمع مربیان سیاسی شهرستان نکا با اشاره به نقش برجسته شهید مرتضی مطهری در تبیین تفکر اسلامی در انقلاب، اظهار کرد: دشمن هم می‌داند که باید مغز را زد و مغز را که زدیم می‌توانیم مانع رشد جامعه شویم و شهید مطهری مغز متفکر جهان اسلام بود.

وی همچنین با اشاره به ایام ضربت خوردن و شهادت امیرالمومنین علی (ع) به ماجرای نبرد صفین پرداخت و افزود: در جنگ صفین و نبرد امام حسن(ع) با معاویه از نظر عده و تجهیزات، غلبه با سپاه امیرالمومنین و امام حسن(ع) بود اما در هر دو نبرد نیروهایی در سپاه امامان حضور داشتند که به خاطر منافع در نبرد شرکت کرده بودند و زمانی که منافعشان در خطر افتاد امام را تنها گذاشتند بلکه مقابل امام خود ایستادند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان عامل تمایز جنگ‌های امیرالمونین و امام حسن(ع) با جنگ امام حسین(ع) در روز عاشورا، خاطرنشان کرد: آن چیزی که باعث شد نتیجه جنگ امام علی و امام حسن با معاویه و جنگ امام حسین با پسر معاویه متفاوت بشود در یاران امام علی و امام حسن با امام حسین(ع) است.

این مسئول اضافه کرد: آن چیزی که باعث شد ورق به نفع دشمن برگردد موضوع دیدگاه‌های متفاوتی بود که در سپاه امیرالمومنین و امام حسن(ع) وجود داشت که کار به جایی کشید که امام علی(ع) از یاران خود تقاضا می کند که دو چیز را به من بسپارید و یک ساعت فقط تحمل کنید ماجرا عوض می‌شود سر و بازوان‌تان را؛ اما تحمل نکردند و گفتند بس کن، یاران نزدیک امام با شمشیر به امام گفتند اگر مالک ازمیدان برنگردد همانطور که عثمان را به قتل رساندیم تو را هم به قتل می‌رسانیم.
 
* دست برتر در میدان صفین چگونه به مذاکره شکست ختم شد

وی گفت: آنهایی که فکر می‌کنند با دیپلماسی می‌توانند به جایی برسند بدانند آنچه در جنگ صفین به دشمن قدرت داد خالی شدن از میدان بود وقتی که مالک برگشت ورق برگشت و میدانی که در دست امیرالمومنین بود از دست امیرالمومنین خارج شد.

تسخیری میدان را پشتوانه مذاکره خواند و تصریح کرد: در آن شرایط حساس میدان یاران امیرالمومنین به امام زمان خود فشار آوردن که میدان را خالی کن و برگرد اگر مالک برنگردد تو را به قتل می‌رسانیم و شمشیرها به روی امیرالمومنین(ع) از میان کشیده شد آن وقت آن حادثه مذاکره اتفاق می‌افتد که ابوموسی با یک لبخند و دیپلماسی بر منبر می‌نشیند و امیرالمومنین را عزل می‌کند و آن ملعون دیگر می‌رود بالای منبر می‌گوید همانطور که برادرم علی(ع) را عزل کرد من معاویه را نصب می‌کنم و تمام شد.

وی یاران و نزدیکان داخل نظام را که اندیشه غربی را دنبال می‌کنند خطرناک توصیف کرد و افزود: در ماجرای مربوط به امام حسن نیز اصحاب نزدیک مانند ابن عباس نقش ویژه‌ای داشتند چراکه ابن عباس اولین کسی بود که پس از امیرالمونین با امام حسن(ع) بیعت کرد و مردم پس از آن با امام بیعت کردند و در جنگ با معاویه نیز همراه با ۴۰ هزار نفر در مقابل معاویه ایستادند اما صبحی ابن عباس ۱۲ هزار نفر از یارانش را از سپاه امام برداشت و به سپاه معاویه عزیمت کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا اذعان کرد: در سپاه امیرالمومنین(ع) در صفین نیز افراد زیادی به شک افتاده بودند اما در سپاه امام حسین(ع) تنها یک نفر شک کرد درحالی که او نیز خیانت نکرد از سوی دیگر یاران امام در لحظه اقامه نماز حضرت، خود را سپر ایشان کردند تا تیرها به امام اصابت نکند یا آن زن در کربلا که سر فرزند خود را پرت می‌کند و می‌گوید سری که در راه خدا دادیم پس نمی‌گیریم.
 
* تجربه‌ای از انقلاب نبوی که در انقلاب اسلامی تکرار نشد

این مسئول انقلاب اسلامی ایران را در ادامه انقلاب نبوی و از جنس حکومت علوی توصیف و اضافه کرد: هر روز دشمنان انقلاب اسلامی می‌گویند چه شد درحالی که ما توانستیم بعد از پیامبر گرامی اسلام انقلاب پیامبر را به انحراف ببریم و کار به جایی رسیده بود که حرف پیامبر بر زمین ماند که بعد از آن هم نتوانستند قدرت بگیرند اما از عمر این انقلاب اسلامی ۴۲ سال است که می‌گذرد و ما نمی‌توانیم این انقلاب را به انحراف ببریم.

وی گفت: دشمنان اذعان دارند که نوع جنگ امروز با آن روز خیلی متفاوت است، ابزارهای نظامی امروز با آن روز بسیار متفاوت است اما چرا نمی‌توانیم و در ادامه خود همین‌ها ادعا می‌کنند که تفاوت این است که آن روزی که پیامبر دار دنیا را وداع گفت کسی را ما در رأس حکومت اسلامی قرار دادیم که از جنس پیامبر نبود اما در انقلاب اسلامی بعد از ارتحال امام کسی در مسند حکومت اسلامی ایران قرار گرفته است که از جنس امام است.

تسخیری تأکید کرد: دشمنان ما امروز اقرار می‌کنند نمی‌توانیم تا زمانی که او هست انقلاب را زمین گیر بکنیم اما همواره فکر می‌کنند چه کار کنیم شاخه‌هایش را بزنیم، چگونه قدرت‌های اجتماعی ایجاد کنیم که مردم را هدایت کنیم و به کسانی که به سمت ما گرایش دارند نگاه کنند برهمین اساس وزیر امور خارجه آمریکا در خاطرات خود می نویسد عده‌ای از درون جمهوری اسلامی به ما پیغام دادند شما نمی‌خواهد بیایید شما فقط بگویید چکار می‌خواهید بکنید، هزینه و امکانات در اختیار ما بگذارید ما کار شما را انجام می‌دهیم.
 
* نفوذ، جاسوسی و خیانت

وی خیانت در فتنه ۸۸ را نیز برهمین اساس خواند و افزود: اینجاست که اگر ما دقت نکنیم افرادی که غربگرا هستند و تفکر غربی بر آنها تسلط پیدا کرده و حضرت امام فرمودند تا زمانی که این‌ها هستند ما نمی‌توانیم به راحتی کارهای خود را پیش ببریم اگر در بدنه جمهوری اسلامی باشد یک شخصی که به شدت برابر ولایت ایستاده خود را نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا بیان کرد: معنای این چیست، چه پیامی برای من و شما دارد، مگر در قانون اساسی نیامده که یکی از شروط این است که تابع ولایت فقیه باشد اما اینکه ضد ولایت فقیه است چرا خود را نامزد اعلام می‌کند چون می‌خواهند در بدنه نظام قرار بگیرند همانطور که در سپاه امیرالمومنین قرار گرفتند و شمشیر بالای سر آن حضرت قرار دادند.
 
* واکسینه مردم از دوقطبی‌ها

این مسئول اضافه کرد: ما تکلیف بزرگی در ۲۸ خرداد بر دوش خود داریم چراکه در انتخاب اگر انتخاب درست و با حضور حداکثری شکل نگیرد بدانید خیانت‌هایی اتفاق می‌افتد که ما امروز چشمه‌هایی از آن را می‌بینیم و اگر نیروهای متدین، انقلابی و حزب‌اللهی وابسته به رهبری و هدایت‌های حکیمانه رهبری نبود در این دوران ۳۰ ساله‌ای که حضرت آقا مدیریت انقلاب اسلامی را به عهده گرفت با این همه فتنه‌ها که اتفاق افتاد مشخص نبود چه حوادث تلخی برای انقلاب اسلامی رقم می‌خورد.

وی دو قطبی‌ها در جامعه را بسیار خطرناک دانست و گفت: باید با اطلاع‌رسانی صحیح به مردم بصیرت درست بدهیم تا فریب دوقطبی‌ها را نخورند بلکه به جای دو قطبی‌های حزبی ما به دو قطبی جبهه مستضعفین در برابر مستکبران و دو قطبی انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی اعتقاد داریم.

تسخیری ادامه داد: نباید فریب این دوقطبی‌ها و بازی‌های سیاسی را خورد، نکند ما را وسط دو قطبی میدان و دیپلماسی ببرند و ناگهان متوجه شویم شویم این وسط حوادث دیگری اتفاق افتاده است اینها بازی‌های سیاسی مقطعی است باید هوشمند عمل کنیم باید هوشیار بود و انتخاب درست کرد.
 
* عامل گله‌مندی مردم کیست

وی افزود: مردم گله مندند اما از چه کسی گله دارند ببینید آنهایی که گره‌سازی می‌کنند و جامعه را به سمتی می‌برند که مردم گله‌مند شوند اینها به خاطر سیاسی بازی‌های خود اینها را به سمت رهبری حواله می‌دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا خاطرنشان کرد: همین‌ها به حرف رهبری گوش و عمل نکردند و از خط قرمزها عبور کردند و چالش‌ها را برای معیشت مردم ایجاد کردند و نتوانستند به خاطر بی‌تدبیری‌های ایشان و امثال اینها مشکلات را حل کنند حالا به راحتی می‌گویند آقا نگذاشت.

این مسئول اضافه کرد: ما باید به مردم آگاهی دهیم، بعضی‌ها می‌گویند که چه فرقی می‌کند که ما شرکت بکنیم یا نکنیم نه الان بیش از ۳۰ سال است که یک تفکر، یک جناح در کشور این قوه پر از اختیار را در دست خود گرفته بسپارید با آن کسی که رهبر انقلاب می‌فرماید ان‌شاالله دولت جوان، مومن و انقلابی شکل بگیرد ببینید آبادانی اتفاق می‌افتد.

وی گفت: خود دشمن می‌گوید اگر اینها بیایند و قدرت را به دست بگیرند دیگر هیچ وقت ما قادر نیستیم در مقابل آن‌ها بایستیم این جامعه را باید درست هدایت و راهنمایی کرد، به فضل خدای متعال گام دوم انقلاب را یک دولت قوی و قدرتمند ایجاد می‌کند که بتوانیم زمینه برای آن افق گام دوم که ظهور آقا و حکومت جهانی حضرت مهدی عج الله است فراهم شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 450940

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/450940/تکلیف-بزرگ-انتخابات-انتخاب-درست-حضور-حداکثری-نباید-فریب-دو-قطبی-ها-خورد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com