عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران:

ریزش در بازار طلا و سکه همچنان ادامه دارد/هر گرم طلا 943 هزار تومان

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
کد مطلب : ۴۵۰۹۰۴
عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران از تداوم ریزش قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز خبر داد و گفت: یک گرم طلا در بازار امروز به 943 هزار تومان رسید.
۰
plusresetminus
ریزش در بازار طلا و سکه همچنان ادامه دارد/هر گرم طلا 943 هزار تومان
محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از تداوم ریزش قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز خبر داد.

وی افزود: قیمت‌ها بر اساس برخی اخبار واصله مبنی بر بهبود شرایط توافقات در برجام که هنوز هم قطعی بودنش مشخص نیست، یک روند رو به پایین را در حال گذران است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران با اشاره به کوچ دلار به کانال 22 میلیون تومانی، خاطرنشان کرد: هر مثقال طلا در بازار امروز با نرخ 4 میلیون و 80 هزار تومان در معاملات محاسبه شد.

این فعال صنفی بازار طلا، ادامه داد: یک گرم طلا در بازار امروز به 943 هزار تومان رسید و این روزها قیمت‌ها در حال ریزشی است که بنظر می‌رسد با بازگشایی مجدد بازارها این روند متوقف شود.

نصیری بیان کرد: قیمت سکه امامی در بازار امروز، 9 میلیون و 655 هزار تومان، نیم سکه 5 میلیون و 320 هزار تومان و ربع سکه نیز 3 میلیون و 370 هزار تومان است.

وی اعلام کرد: همواره شایعات و اخبار هنوز محقق نشده بیشتر از خود ماجرا و تحقق آن روی بازار طلا و سکه اثر می‌گذارد؛ اما زمانی که این مسئله به وقوع بپیوندد و انجامش به اثبات رسید، روند دوباره تغییر می‌کند و اوضاع به روال سابق بر می‌گردد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران با اشاره به خالی شدن حباب سکه، گفت: به هر منظور با بازگشایی بازار و انجام معاملات، خود به خود قیمت‌ها تکان می‌خورد و هر چند با شیب کم اما رو به بالا تغییر مسیر خواهد داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷