تاریخ انتشارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۴۵۰۸۷۸
باند خرابکارانه که سلاح های امریکایی داشتند در ایران شناسایی و منهدم شدند.
۰
plusresetminus
سلاح های آمریکایی از مرز ترکیه به ایران قاچاق شدند + جزئیات

به گزارش بلاغ، سلاح های آمریکایی از یک باند خرید و فروش سلاح در ایران کشف شد که همه این سلاح ها آمریکایی بود و از ترکیه وارد ایران شدند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت:  یک باند خرید و فروش سلاح در فضای مجازی منهدم شدند  و تمام سلاح های مکشوفه از اعضای این باند ساخت آمریکا هستند.

 سردار قاسم رضایی از انهدام یک باند خرید و فروش سلاح در فضای مجازی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های مستمر درباره مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در فضای حقیقی و مجازی، پلیس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از فعالیت یک باند خرید و فروش سلاح در فضای مجازی مطلع شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: این باند متخلف با اقدامات به موقع و هوشیارانه پلیس در 48 ساعت شناسایی و در کمتر از دو هفته تمام اعضای آن دستگیر شدند.

انهدام باند خرید و فروش سلاح / کشف سلاح آمریکایی
وی عنوان کرد: تمام سلاحهای مکشوفه ساخت آمریکا هستند و از کشور ترکیه وارد شده لذا از کشور ترکیه درخواست داریم در این رابطه اقدامات کاربردی انجام دهد و از ورود محموله‌های ضدانسانی و امنیتی به کشور جلوگیری کند.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر اهمیت برخورد با خرید و فروش سلاح در فضای مجازی و حقیقی تصریح کرد: دشمنان بدانند که تمام توطئه‌های آنها با هوشیاری سربازان اسلام در نطفه خفه خواهد شد. نمی‌توانیم در مقابل هنجارشکنی‌ها و افرادی که نظم و آرامش جامعه را برهم می‌زنند سکوت کنیم چراکه این مهم، خط قرمز ما است.

جانشین رئیس پلیس کشور افزود: با وجود نخبگان و افراد مسلط و هوشیار اجازه عرض اندام به افرادی که وارد پازل دشمن شده‌اند و قصد برهم زدن نظم و آرامش و امنیت جامعه را دارند، نمی‌دهیم و پلیس با افراد هنجارشکن به طور جدی و قاطعانه برخورد می‌کند.
وی تأکید کرد: برای خرید و فروش سلاح چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی مجازات سنگین در نظر گرفته شده است (6 ماه تا 10 سال حبس)؛ نیروی انتظامی برخورد با این امر مهم را به عنوان مأموریت ذاتی و جدی دنبال می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی از هموطنان خواست که هرگونه خبر مبنی بر خرید و فروش، ساخت و نگهداری سلاح را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 و همچنین شماره‌های 197و 147 اطلاع دهند و یقین داشته باشند که پلیس این موضوع مهم را با جدیت پیگیری و برخورد خواهد کرد.

رضایی یادآور شد: استفاده از سلاح در مراسم ها و مناسبتها ممنوع و جرم است و به شدت با این موضوع برخورد خواهیم کرد، بحمدالله دستگاه قضائی نیز در این رابطه همراه و همسو با نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته درباره استفاده از سلاح در مراسم عروسی و عزا در استان خوزستان تلفات بسیاری را شاهد بوده‌ایم، از این رو تمام دستگاه‌ها مخصوصاً رسانه‌ها برای رعایت حقوق شهروندی باید پای کار بیایند تا دارندگان سلاح احساس ناامنی کنند.

این مقام ارشد انتظامی متذکر شد: دارندگان سلاح باید سلاح‌های خود را تحویل دهند تا به عنوان مجرم در اختیار دستگاه قضا قرار نگیرند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴