تاریخ انتشارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۴۵۰۸۶۵
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری مراسم لیالی قدر در فضای باز آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران به جهت حفظ سلامت مردم استان خبر داد.
۰
plusresetminus
برگزاری مراسم شب‌های قدر در فضای باز اماکن مذهبی
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی  در گفت و گو  با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر و ضرورت بهره مندی از فیوضات این ایام منتسب به شهادت امام اول شیعیان حضرت علی(ع)، اظهار کرد: شب های پرفضیلت قدر بهترین فرصت برای طلب بخشش و آمرزش گناهان از خدای متعال است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری مراسم لیالی قدر در فضای باز آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران  به جهت حفظ سلامت مردم شریف استان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت قرمز در استان مازندران، مراسم لیالی قدر در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی فقط در فضای باز اماکن متبرکه با رعایت توصیه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی از ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی به متولیان این اماکن مقدسه خبر داد و افزود: هم استانی های عزیز که قصد انجام اعمال شب قدر را در امامزادگان و بقاع متبرکه استان علی تبار مازندران دارند باید تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی شامل حفظ فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از مفاتیح و مهر و سجاده شخصی و به همراه داشتن ماسک بهداشتی را مورد توجه قرار دهند.

حیدری با بیان اینکه طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا زمان مراسم شب قدر باید حداکثر دو ساعت باشد، خاطرنشان کرد:همچنین از هرگونه پذیرایی نیز باید اجتناب شود.

وی با اشاره به ضدعفونی روزانه و حتی ضدعفونی قبل و بعد اماکن مذهبی ویژه برگزاری مراسم‌های احیا یادآورشد: شبستان امامزادگان مازندران در شب‌های احیا باز است اما زائران از دست زدن به ضریح خودداری کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما