کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه کربلا:

مسئولان با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی در خدمت مردم باشند/هزینه 114 میلیارد ریالی در توسعه مناطق محروم

11 ارديبهشت 1400 ساعت 11:40

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه هنر گروه های جهادی استفاده از ظرفیت مردم است، گفت: مسئولان باید قدر مردم را بدانند، لذا باید بیشتر به مردم خدمات رسانی کنند.


به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در آئین ویژه‌ی افتتاحیه ۲۴ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در حوزه‌های احداث جاده‌های دسترسِی بین مزارع و روستایی، استخر‌های ذخیره آب کشاورزی و نیز طرح انتقال آب شرب اشامیدنی سالم به طول سه و نیم کیلومتر برای ۲۰۰ خانوار با همت و مشارکت گروه جهادی علمدار و موسسه خیریه ابراهیمی در دهستان شهدا و عشرستاق بخش یانه سر شهرستان بهشهر برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های گروه‌ها ی جهادی، اظهار کرد: تمام این فعالیت‌ها بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر زدودن چهره محرومیت از جامعه روستایی و  حاشیه شهرها است.
 
فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه طبق تدابیر انجام گرفته توسط سپاه، و رفع محرومیت، قرارگاه پیشرفت و آبادنی تشکیل شد، افزود: طبق بررسی ها یک هزار دهستان در کشور دچار محرومیت هستند که استان های شمالی سطح محرومیت کمتری از استان های جنوبی دارند.
 
مسلمی با تصریح بر اینکه  محرومیت در شان و جایگاه مردم نیست، ادامه داد: بخاطر نبود روحیه جهادی و مدیریت انقلابی در مسئولان،  مردم دچار محرومیت شدند.
 
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه علمدار محرومیت زدایی با تشکیل گروه جهادی شهید محمدبلباسی شهید مدافع حرم در مازندران بوده است، خاطرنشان کرد: تمامی پروژه ها با همت و تلاش مردم به نتیجه می رسد.
 
مسلمی با بیان اینکه هنر گروه های جهادی استفاده از ظرفیت مردم است، اضافه کرد: مسئولان باید قدر مردم را بدانند، لذا باید بیشتر به مردم خدمات رسانی کنند.
 
فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه با فعالیت گروه های جهادی، پروژه ها با کمترین هزینه و به سرعت به سرانجام می رسد، افزود: اگر روحیه جهادی باشد، هم کارها به سرعت انجام می شود و هم رضایتمندی مردم را در بردارد.
 
مسلمی با تاکید بر اینکه وظیفه ما خدمت به مردم است، گفت: بعضی از مسئولین شعار خدمتگزاری می دهند اما در عمل ارباب گونه کار می کنند.
 
فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم در تمامی عرصه ها حضور ثابت دارند،افزود: مردم در تمامی عرصه ها پای انقلاب بودند لذا دولتمردان باید خدمت بی منت را در دستور کار خود قرار دهند.
 
مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مردم در انتخاب خدمتگزار صادق، بیان کرد: مردم نیز باید در انتخاب خود دقت کرده و کسی را انتخاب کنند که روحیه جهادی داشته باشد.
 
فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه دشمن در تلاش برای ناامید کردن جامعه است، خاطرنشان کرد: آمریکا تحریم‌های اقتصادی را علیه ایران بکار میگیرد، اما با رهاشدگی فضای مجازی، در حال ناامید کردن مردم است.

مسلمی در ادامه سخنان خود از هزینه ۲۵ میلیارد و ۸۸۰ میلیارد ریالی در بخش عمرانی در سال ۹۶ و ۹۷ توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی در مازندران خبر داد و گفت: در سال ۹۹ و ۹۸ نیز برای ۴۴ پروژه ۸۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
 
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه با روحیه جهادی میتوان به رفع مشکلات پرداخت، اضافه کرد: هرجا مردم پای کار باشند، مشکلات حل شدنی است.لذا باید به اولویت ها رسیدگی کرد.
 
به گفته مسلمی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در بخش زراعی  ۵۰۰ هکتار زمین را برای کشت گیاهان دارویی آماده کرده است.

اجرای ۳۰ پروژه عمرانی در مناطق محروم

مسئول قرارگاه جهادی علمدار مازندران نیز با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰، اشتغالزایی و آبرسانی در دستور کار این گروه قرار دارد، اضافه کرد: علت اصلی محرومیت، غفلت مسئولین و عدم توجه آنان به مناطق محروم است.

رحیمی با قدردانی از اهالی روستا، گفت: مردم روستا‌ در این مدت یک ماهه همراه گروه‌های جهادی بودند و پا به پای بچه‌های جهادی قدم برداشتند.

وی با تاکید بر اینکه باعث و بانی گروه جهادی علمدار شهید مدافع حرم شهید بلباسی بود، افزود: شهید بلباسی مزدزحمات خود را در نبرد با تکفیری‌ها گرفت که این دهمین سال تشکیل گروه جهادی علمدار است.

به گفته مسئول قرارگاه جهادی علمدار مازندران این گروه در مناطق محروم گلستان، خوزستان، مازندران و  آذربایجان شرقی بالغ بر ۳۰ پروژه عمرانی اعم از ساخت خانه محروم، مساجد، مدرسه و پروژه‌های آب رسانی را به سرانجام رساند.

رحیمی ادامه داد: مرمت و ساخت ۱۵ خانه محروم، ساخت ۸ مسجد و مدرسه و پروژه‌های اب رسانی از فعالیت‌های گروه جهادی علمدار بود.

 مسئول قرارگاه جهادی علمدار مازندران با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰، اشتغالزایی و آبرسانی در دستور کار این گروه قرار دارد، اضافه کرد: علت اصلی محرومیت، غفلت مسئولین و عدم توجه آنان به مناطق محروم است که این گره به دست خود مردم با انتخاب درست، باز خواهد شد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 450859

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/450859/مسئولان-روحیه-جهادی-مدیریت-انقلابی-خدمت-مردم-باشند-هزینه-114-میلیارد-ریالی-توسعه-مناطق-محروم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com