کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همراه با حواشی انتخابات فوتبال مازندران؛

رد و بدل شدن نامه‌هایی در حد رأی‌هایی با وضعیت غلط/ حرمت ورزش را حفظ کنید!

12 ارديبهشت 1400 ساعت 9:30

یک بازی غلط از سوی هیات فوتبال استان مازندران و فدراسیون فوتبال بنام تحول در یک هیات پر حاشیه آغاز شد.


به گزارش بلاغ،بازی که قبل از سوت داور ، سوژه های داغ یکی پس از دیگری از سوی دست های پشت پرده رونمایی می شد و در این بین ، فشردگی های مغرضانه برخی مسئولین را هم نمی توان نادیده گرفت! و حتی تقویم ، تاریخ، روز و ماه برای برخی پشت میز نشینان فوتبالی معنایی پیدا نمی کند ، چرا که بی هدف ؛ پرتاب ناقص خود را به نمایش گذاشته و می گذارند.

این نهایت بی برنامگی در هیات فوتبال نیست، چرا که حمایت های بی چون و چرا از برخی کاندیدا خاص و عدم توجه به درخواست برخی تخلفات از سوی کاندیدا ، بازی دو سر باخت را همچنان برای خود یک  شادی  می پندارند.

آری اگر از غافله عقب نمانیم و داور این بازی را، اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به فرض بدانیم  باید گفت ؛ پیش بینی های غلط ورزشی هیاهو و جنجال را بپا کرد و داوری که  دوستی های بیرون گود را وارد بازی دو سر باخت کرد و این مسئله اصلا زیبنده ورزش نیست و دور از انصاف است.

حال با تمام دردسرهای چند ماهه برگزاری یک مجمع انتخاباتی فوتبال ؛ نامه هایی در حد رای هایی با وضعیت غلط همچنان رد و بدل می شود!؟

پاس کاری هیات فوتبال استان مازندران و فدراسیون فوتبال تمامآ  یک توهین بزرگ به یک رشته پر طرفدار همچون فوتبال است.

شاید بد نباشد؛ بازی بازان فوتبالی جواب رمز گشایی سوالات بی پاسخ انتخابات پیش روی یک استان را طی شفافیت کامل در جلسه رسمی بدور از  ارسال نامه های غلط ارائه دهند.

به راستی یادمان نرود ؛ هویت پیدا و پنهان تان را برای صرفآ  ۴ سال مدیریت یک مجموعه، که همچون برق و باد می گذرد به فنا ندهید.  در هر جایگاهی که هستید بدانید ؛ شما تنها یک فرد عادی بیشتر نیستید. حرمت ورزش را حفظ کنید …

 
 


کد مطلب: 450832

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/450832/رد-بدل-شدن-نامه-هایی-حد-رأی-هایی-وضعیت-غلط-حرمت-ورزش-حفظ-کنید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com