لیگ دسته دوم فوتبال کشور

تساوی مانع صعود شهدا به رده سوم شد

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۴۵۰۸۲۹
تیم شهدای بابلسر با تساوی مقابل شهیدقندی یزد، فرصت رسیدن به جایگاه سوم لیگ ۲ فوتبال کشور را از دست داد.
۰
plusresetminus
تساوی مانع صعود شهدا به رده سوم شد
به گزارش بلاغ،شهدای بابلسر در روزی که تیم برتر میدان بود به نتیجه مساوی در هفته هفدهم مسابقات لیگ ۲ فوتبال کشور، مقابل نماینده استان یزد رضایت داد.
تیم های شهدای بابلسر و شهیدقندی یزد که در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل به مصاف هم رفته بودند، نیمه اول را با نمایشی پایاپای پشت سر گذاشتند.
در نیمه دوم این بابلسری ها بودند که با ارایه فوتبالی تهاجمی، بازی را در اختیار گرفتند.
شاگردان حسین رحمانی بارها دروازه یزدی ها را تهدید کردند و حتی در دقیقه ۸۵ توسط مرتضی بابایی، تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند ولی در پایان از رسیدن به گل باز ماندند.
شهدای بابلسر که با ترکیب رضا منصوری، سیداحد شفیعی، مرتضی بابایی، امیر حسین رمضان زاده، امین هاشمی، حمید صفری، محمد دلاوری، رضا تیما، سعید زارع، حامد حسن زاده و احمد کیا به مصاف شهید قندی یزد رفته بود با این تساوی ۲۵ امتیازی شد و با یک پله سقوط، در جایگاه پنجم در گروه ب لیگ ۲ فوتبال کشور قرار گرفت.
شهیدقندی یزد هم که هدایتش را رضا حسن زاده ملی پوش سابق استقلال تهران بر عهده دارد، با کسب۲۳ امتیاز، رتبه هفتم را از آن خود کرد.
هفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، به دلیل در پیش بودن شب های قدر، ۲۰ اردیبهشت برگزار خواهد شد و تیم شهدای بابلسر در این هفته میزبان تیم مدعی و رده دومی نفت امیدیه است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما